نظامیان صهیونیست یک فلسطینی معلول را به ضرب گلوله به شهادت رساندند

نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک به یک شهروند معلول فلسطینی از ناحیه سر وی را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۲۷۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ - 15December 2017

نظامیان صهیونیست یک فلسطینی معلول را به ضرب گلوله به شهادت رساندندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک به یک شهروند معلول فلسطینی از ناحیه سر وی را به شهادت رساندند.

روزنامه الغد اردن به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد، نظامیان رژیم اشغالگر قدس در یورش به فلسطینیان «ابراهیم ابو ثریا» شهروند 29 ساله فلسطین را در شرق شهر غزه شهید کردند.

شهید ابو ثریا پیشتر در حمله نظامیان اشغالگر فلسطین دو پای خود را از دست داده بود که در حمله امروز جمعه به درجه شهادت نائل شد.

وزارت بهداشت فلسطین وابسته به تشکیلات خودگردان شهادت وی را تأیید کرد و بدین ترتیب، دومین شهروند فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

عصر امروز نیز، یاسر سکر، شهروند 22 ساله فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست از ناحیه سر مورد اصابت گلوله اشغالگران قرار گرفت و شهید شد.

منابع فلسطینی می‌گویند بیش از 110 نفر در درگیری‌های امروز فلسطین زخمی شده‌اند.

اوضاع فلسطین اشغالی به ویژه کرانه باختری و نوار غزه به دنبال تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به آن متشنج شده است.

مقامات فلسطینی و کشورهای عربی و اسلامی و جامعه جهانی به شدت این اقدام آمریکا را محکوم کرده و آن را در تضاد با قوانین بین‌المللی دانسته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار