حجت‌الاسلام مؤمنی:

شهدای مدافع حرم به عالی‌ترین درجه عبودیت خدا رسیدند

استاد حوزه علمیه قم گفت: شهدای مدافع حرم از تمام وجود خودشان برای دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی گذشتند، این شهدا در عبودیت خداوند به عالی‌ترین درجه رسیدند.
کد خبر: ۲۷۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ - 15December 2017

شهدای مدافع حرم به عالی ترین درجه عبودیت خدا رسیدندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی شامگاه جمعه در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم مهدی ایمانی که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های این شهید مدافع حرم اظهار داشت: این شهید خودش را برای شهادت آماده کرده بود، شهید ایمانی از فرزندانش دل کند و به سوریه رفت تا به شهادت رسید.

وی ادامه داد: شهید مهدی ایمانی خادم رسمی آستان مقدس حضرت معصومه (س) بود و پیکرش هم در جوار کریمه اهل‌بیت (س) دفن خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: شهید مهدی ایمانی راحتی برای خودش را نمی‌خواست، او سه فرزند داشت، با این وجود در یک دوره آموزشی سنگین شرکت کرد تا بتواند به سوریه اعزام شود، شهید ایمانی به نماز اول وقت مقید بود و به صورت مرتب نمازهای نافله را می‌خواند.

مومنی با اشاره به ویژگی‌های شهدای مدافع حرم اظهار کرد: این شهدا از تمام وجود خودشان برای دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی گذشتند و شهدای مدافع حرم در عبودیت خداوند به عالی‌ترین درجه رسیدند.

وی ادامه داد: علت شهادت شهید مهدی ایمانی اصابت خمپاره در نبرد با گروه تروریستی داعش بود، او با وجودی به جنگ این گروه تکفیری رفت که فرزند 6 ماهه داشت.

در مراسم وداع با پیکر شهید ایمانی، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، خادمان حرم کریمه اهل‌بیت (س) و اقشار مختلف مردم قم حضور داشتند.

شهید مهدی ایمانی متولد 1362 بود که 14 سال به عنوان خادم رسمی آستان مقدس حضرت معصومه (س) خدمت کرد، او مسؤول انتظامات صحن صاحب الزمان (عج) حرم کریمه اهل‌بیت (س) بود.

مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم روز شنبه 25 آذرماه ساعت 15 از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار