امام جمعه بهشهر:

شهید «ییلاقی» مصداق واقعی مدیریت جهادی بود

امام جمعه بهشهر گفت: شهید ییلاقی مصداق واقعی مدیریت جهادی به شمار می‌‌رفت.
کد خبر: ۲۷۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ - 16December 2017

سردار شهید «ییلاقی» مصداق واقعی مدیریت جهادی بودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «سید عربعلی جباری» امروز در مراسم گرامی‌داشت سردار شهید «علی ییلاقی» از فرماندهان لشکر 25 کربلا که در حسینیه عاشقان ولایت سپاه کربلای استان برگزار شد، این شهید را نماد فردی بیدار دل و مطیع ولایت دانست و اظهار داشت: سردار ییلاقی مصداق واقعی مدیریت جهادی به شمار می‌رفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سردار ییلاقی عاشق اهل بیت (ع) و مطیع امر مقام معظم رهبری و مصداق مدیریت جهادی بود.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر ولایت فقیه ایستاده‌اند، تصریح کرد: سربازان ولایت و امام زمان (عج) در جبهه‌های جنگ با توکل بر خدا مسیر انقلاب اسلامی را هموار می‌کنند.

حجت‌الاسلام جباری، شهادت را آرمان نهایی افراد بیدار دانست و تصریح کرد: شهید ییلاقی با سعادت زیست و با شهادت از دنیا رفت.

وی با اشاره به ویژگی مومنان و بیداردلان، اضافه کرد: این افراد در فراق عزیزان‌شان صبوری می‌کنند و همه همرزمان و اقوام باید درس بگیرید که این سردار اسلام چگونه زیست و مورد توجه مردم قرار گرفته است.

امام جمعه بهشهر تصریح کرد: پاسداران در دفاع از آرمان‌ها بیدار هستند و امروز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، دوران پسا داعش نیز تحت کنترل و مدیریت قرار دارد.

جباری بر تداوم راه و آرمان سردار ییلاقی تاکید کرد و گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم در همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار