استاندار مازندران عنوان کرد؛

تحقق امنیت پایدار و مقاوم توسط وزارت اطلاعات

استاندار مازندران گفت: وزارت اطلاعات توانست برای تحقق آسایش مردم، امنیت پایدار و مقاومی را به وجود بیاورد كه در دنیا زبانزد است.
کد خبر: ۲۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ - 16December 2017

تحقق امنیت پایدار و مقاوم توسط وزارت اطلاعاتبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان كه به منظور تكریم و معارفه مدیركل اطلاعات مازندران با حضور حجت‌‌الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات برگزار شد، با بیان اینكه جمهوری اسلامی نظامی برگرفته از احكام، دستورات الهی است كه با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری توانست الگویی را به كار بگیرد كه در آن حكومت به سعادت مردم و آبادانی كشور می‌اندیشد، اظهار داشت: نظام دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی، تنها نظام امنیتی و دفاعی در دنیاست كه كه نه فقط امنیت گروه یا دسته‌ای خاص بلكه سعادت ملت را پشتیبانی می‌‌كند.

استاندار مازندران افزود: وزارت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی توانست برای تحقق آسایش مردم، امنیت پایدار و مقاومی را به وجود بیاورد كه در دنیا زبانزد است.

وی با بیان اینكه امنیت مقوله‌ای بسیار مهم است كه قابل تخفیف نیست، گفت: مردم ما باید به نظام امنیتی و دفاعی خود افتخار کنند كه با همه توان و از خودگذشتگی در جهت تامین امنیت كشور تلاش می‌کنند.

اسلامی با اشاره به اینكه مردم مازندران مطمئن باشند كه نظام امنیتی استان همیشه بیدار و هوشیار است و از آنان در جهت رشد و اعتلای استان حمایت می‌كند، تصریح كرد: اكنون اطلاعات استان با تعامل، هماهنگی و یكپارچگی با همه دستگاه‌ها و قوا، فرهنگ نفیسی را در مازندران پایه‌گذاری كرده كه این شیوه باید تداوم یابد تا در سایه هم دلی و هم افزایی و پرهیز از امنیتی كردن محیط، شاهد رونق و توسعه در همه عرصه‌ها باشیم.

استاندار مازندران مهم‌ترین ثروت مازندران را نیروی انسانی و مردم شایسته استان برشمرد و یادآور شد: مردم مازندران بالاترین نرخ حضور را در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها داشتند و در همه صحنه‌های انتخابات نرخ بالای مشاركت و حضور حداكثری را به نام خود ثبت كردند.

این مسئول با بیان اینكه سیاست دولت تدبیر و امید این است كه با گشایش امور مردم، در زندگی آنان رفاه و آسایش برقرار شود و زندگی مردم دچار محدودیت نشود، گفت: امیدواریم سه قوا در استان در سایه همگرایی همراه با نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی بتوانند زمینه آسایش مردم و توسعه مازندران را فراهم و مازندران را به استانی الگو تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار