مناجات شهید ابراهیم فیاضی/ خدایا! هر کس در معامله عشق تو راه یافت، به قیمتی رسید

شهید فیاضی در مناجات با پروردگار آورده است: خدایا! ای که هر کس در معامله عشق تو راه یافت به قیمتی رسید. همه وجودم، همه سلول‌های بدنم، همه جانم فدای تو باد».
کد خبر: ۲۷۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 17December 2017

مناجات شهید ابراهیم فیاضی/ خدایا! ای که هر کس در معامله عشق تو راه یافت به قیمتی رسیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «ابراهیم فیاضی» پنجم اسفند 1338 در شهرستان نور چشم به جهان گشود. ابراهیم تحصیلاتش را در حوزه علمیه قم ادامه داد و با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد. وی سرانجام هفتم بهمن 1365 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن مناجات‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ! من چگونه کوچکی‌ام را در پیشگاه تو اظهار کنم. این دل من آتشدان عشق شد.

خدای بزرگ! این روح خسته‌ام را، این دل بی‌تابم را، این سر پرشورم را به دست تو می‌سپارم.

خدایا! پس شقشقیه علی (ع) چگونه بود. ای که هر کس در معامله عشق تو راه یافت به قیمتی رسید. همه وجودم، همه سلول‌های بدنم، همه جانم فدای تو باد.

خدایا! می‌توانم جرات کنم که بگویم، در راه تو خود را ببازم. خدای عزیز نمی‌دانم چرا همه وجود در نظر من بدون نگاه به تو هیچ می‌آید.

نمی‌دانم چرا علاقه‌ام به تو بیش از علاقه‌ام به خود است؛ این چه عنایتی است که به این حقیر مقصر کرده‌ای، تو چقدر خوبی! تو چقدر جمیلی.

تو چه‌قدر عزیزی؛ ای همه چیز من، ای که اگر شوق به لقای تو نبود من لحظه‌ای در اینجا ماندن را تحمل نمی‌کردم، ای که اگر وعده مع العسر یسرای تو نبود خود را با همه عوالم قهر می‌کردم. دوست دارم که در آتش عشق تو در بیابانی تنها، دور از چشم هرکس بسوزم و بسوزم و بسوزم.

1365/2/13»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها