به همت پرس‌تی‌وی؛

در فلسطین «خورشید طلوع خواهد کرد»

برنامه هفتگی «خورشید طلوع خواهد کرد» (The Sun Will Rise) در شبکه پرس تی‌وی به بررسی مهمترین موضوعات و مشکلات فلسطین می‌پردازد.
کد خبر: ۲۷۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ - 17December 2017

هر هفته در شبکه پرس تی‌وی «خورشید طلوع خواهد کرد»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، برنامه «خورشید طلوع خواهد کرد» (The Sun Will Rise) به تهیه‌کنندگی روشن محمدصالح و احمد کابالو هر هفته به مدت 25 دقیقه از لندن روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود.

برنامه گفت‌وگو محور «خورشید طلوع خواهد کرد» با اجرای روشن محمدصالح به بحث و بررسی راه و روش‌هایی که مردم فلسطین برای دستیابی به موفقیت طی می‌کنند، می‌پردازد.

تصویر نریشن معرفی موضوع، پخش گزارش خبرنگار از غزه و کرانه باختری و مرور شبکه های اجتماعی از جمله آیتم‌های برنامه «خورشید طلوع خواهد کرد» است. از موضوعاتی که تاکنون در این برنامه مورد بررسی قرار گرفته است می‌توان به اعلامیه بالفور، به رسمیت شناخته شدن اسرائیل از سوی عربستان و همکاری انگلیس در نسل کشی فلسطینیان اشاره کرد.

برنامه «خورشید طلوع خواهد کرد» جمعه هر هفته ساعت 18 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز شنبه‌ها ساعت پنج و 14، یکشنبه ساعت 00:05 بامداد و سه شنبه ساعت 12 روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار