استاندار کرمانشاه:

آئین چهلمین روز درگذشت جان‌باختگان زلزله کرمانشاه برگزار می‌شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تعدادی از هموطنان ما در زلزله اخیر جان باختند، گفت: روز پنج‌شنبه 30 آذرماه آئین چهلمین روز درگذشت این عزیزان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ - 16December 2017

آئین چهلمین روز درگذشت جان‌باختگان زلزله کرمانشاه برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: تعدادی از هموطنان ما در زلزله اخیر جان باختند که به خانواده تمامی آنها تسلیت می‌گویم و روز پنج‌شنبه 30 آذرماه نیز آئین چهلمین روز درگذشت این عزیزان برگزار می‌شود که از همه برای حضور در این مراسم و ابراز همدردی با این عزیزان داغدیده دعوت می‌کنم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری نخستین نشست شورای اداری به دلیل روند آماده‌سازی زیر ساخت‌ها برای ایام اربعین و همچنین وقوع بحران بزرگ زلزله به تعویق افتاده است، گفت: در ایام اربعین حسینی تلاش‌های گسترده‌ای برای تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف صورت گرفت که بسیار ارزشمند است و اعتبارات بسیار خوبی نیز در این حوزه نیز جذب شد.

وی برخی تصمیم‌گیری‌ها را از حوزه اختیارات مدیریت ارشد استان خارج دانست و متذکر شد: مردم در ایام اربعین پای کار آمدند و موکب‌های بسیاری در آن ایام ایجاد شد، اما در آخرین روزها به دلیل عدم موافقت مقامات کشور عراق، مرز خسروی در ایام اربعین برای عبور زوار بازگشایی نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار