دارابی تاکید کرد؛

ضرورت تهیه پیوست‌ رسانه‌ای برای اقدامات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

معاون سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای اقدامات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جهت نشر آن در رسانه ملی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ - 16December 2017

ضرورت تهیه پیوست‌ رسانه‌ای برای اقدامات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و عضو هیات مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جلسه امروز هیات مدیره موزه که با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، بر لزوم حفظ کیفیت موزه و ارتقای آن تاکید کرد و گفت: در توسعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید دقت کرد تا کیفیت فدا نشود.

وی خاطرنشان کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید مردمی باشد و باید به دنبال جذب بازدیدکننده باشیم؛ چرا که مردم سرمایه اصلی ما هستند.

دارابی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم بر ضرورت تقویت بخش «انقلاب اسلامی» موزه تاکید و عنوان کرد: حمایت از نگارش پایان‌نامه و رساله دکترا با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز امر مهمی است که باید صورت گیرد.

معاون رسانه ملی گفت: آماده پخش تولیدات رسانه‌ای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در رسانه ملی هستیم؛ اما لازمه این کار تهیه پیوست رسانه‌ای برای اقدامات موزه است.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین با همکاری وزارت امور خارجه و دیگر دستگاه‌هایی که در حوزه سیاست خارجه و بین الملل فعالیت دارند، باید به معرفی موزه بپردازیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار