در نشست هم‌اندیشی خواهران شهدا تصویب شد؛

برگزاری همایش «پیام‌آوران عاشورا» در بهمن ماه امسال

در نشست هم‌اندیشی خواهران شهدا، برگزاری همایش پیام‌آوران عاشورا همزمان با ایام دهه فجر تصویب شد.
کد خبر: ۲۷۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ - 17December 2017

برگزاری همایش «پیام آوران عاشورا» در بهمن ماه سال جاریبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نشست هم اندیشی در خصوص برگزاری همایش «پیام آوران عاشورا» امروز (26 آذر ماه) در سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

این نشست با حضور مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، فاطمه آلیا نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، فاطمه جهان‌آرا خواهر شهید محمد جهان آرا، آسیه شیرودی خواهر شهید علی اکبر شیرودی، عصمت سپهری مشاور امور زنان و خانواده رسانه ملی، شهناز اشکیان معاون هماهنگی امور دستگاه‌ها و استان‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، فاطمه قربان معاون سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مریم ارشدی مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و حلیمه عالی عضو سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست سیاستگذاری و برنامه ریزی جهت کیفیت بخشی به همایش، با تشکیل کمیته‌های اجرایی، تبلیغاتی، پشیبانی، محتوایی در دستور کار قرار گرفت.

بنابراین گزارش، همایش «پیام آوران عاشورا» در سالن هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در بهمن ماه با هدف ایجاد شبکه ارتباطی خواهران شهدا برگزار می‌شود. سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در نظر دارد با اجرای این همایش علاوه بر تکریم و تجلیل از خواهران شهدا، به بررسی نقش خواهران رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ارائه الگو به جوانان بپردازد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار