مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس توسط پیشکسوتان مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به برگزاری جلسات بازخوانی عملیات‌های مختلف توسط پیشکسوتان دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: جلسات بازخوانی عملیات‌ها توسط این اداره کل در حال انجام است.
کد خبر: ۲۷۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ - 17December 2017

بازخوانی عملیات های دفاع مقدس توسط پیشکسوتان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان ضمن ارائه گزارشی از اجرای همایش‌های متعدد در حوزه پیشکسوتان دفاع مقدس در سال 96، اظهار داشت: تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران جزو برنامه‌های با اولویت این اداره کل است.

وی به برگزاری جلسات بازخوانی عملیات‌ها توسط پیشکسوتان دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: جلسات بازخوانی عملیات‌ها توسط این اداره کل در حال انجام است.

سردار ملکی از حضور 179 پیشکسوت دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه ها خبر داد و افزود: این افراد در ایام مختلف و در قالب برنامه‌های متعدد در جمع دانش آموزان و دانشجویان استان حضور یافته و به روایتگری پرداختند.

وی همچنین از ایجاد دفاتر دفاع مقدس در سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: در این خصوص از مدیریت پیشکسوتان دفاع مقدس بهره گرفتیم که این انتخاب نتایخ خوبی را در بر داشت.

سردار ملکی به حماسه ششم بهمن آمل اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص برای اجرای برنامه‌ها در سطح شهرستان آمل، پیشکسوتان به صورت آتش به اختیار پای کار آمدند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران بر ضرورت کار مردمی و هدفمند در حوزه دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: کار در این حوزه باید عاشورایی انجام شود.

این مسئول، آمار پیشکسوتان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی استان مازندران را 23 هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: همچنین آمار پیشکسوتان حوزه جهاد سازندگی 157 هزار و 36 نفر است.

سردار ملکی بر ضرورت حضور پیشکسوتان در جلسات استانی تأکید کرد و افزود: پیشکسوتان سرمایه‌های دفاع مقدس هستند و حضورشان در این جلسات باعث قوت قلب مسئولان، تقویت روحیه و برکت جلسات آنها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان در ایام مختلف استان اشاره کرد و متذکر شد: همچنین دیدار از پیشکسوتان دفاع مقدس جزو برنامه‌های این اداره کل و ادارات و نهادهای استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار