تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره‌ ملی کتاب سال برتر «سبک زندگی اسلامی»

در پی استقبال از فراخوان اولین جشنواره‌ ملی کتاب سال برتر سبک زندگی، فرصت ارسال آثار تمدید شد و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند تا دهم دی ماه، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۲۷۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 17December 2017

تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره‌ ملی کتاب سال برتر «سبک زندگی اسلامی»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای نخستین بار در سال 96 اقدام به برگزاری جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی کرده است. علاقه‌مندان به شرکت در اولین دوره جشنواره‌ ملی کتاب سال برتر سبک زندگی می‌توانند آثار خود را در سه محور «مباحث تئوریک و نظریه پردازی سبک زندگی»، «الگوهای موضوعی سبک زندگی» و «کالاهای فرهنگی» را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آثار ارسالی در موضوعات «کتاب»، «کتاب دیجیتال» و «ناشران برتر» مورد ارزیابی هیئت داوران قرار می‌گیرد. طبق فراخوان جشنواره تنها آثاری قابل شرکت در جشنواره هستند که از سال 1391 تاکنون منتشر شده‌اند. همچنین لازم به ذکر است آثار در چهار مرحله گونه‌شناسی آثار، ارزیابی اجمالی، ارزیابی تفصیلی و انتخاب برگزیدگان نهایی توسط هیئت داوران متشکل از اساتید، محققان و صاحبنظران هر رشته داوری خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا تاریخ 30 آذر 1396 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرایط و نحوه ارسال آثار می توانند به نشانی اینترنتی http://Www.lifestylebook.ir مراجعه و یا با ایمیل lifestylebook.fest@gmail.com مکاتبه نمایند.

همچنین دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، میدان فلسطین، خیابان شمس، کوچه تبریز، پلاک 30 و شماره تلفن 88978277-88978275 پاسخگوی مراجعات حضوری و تماس تلفنی علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار