مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

مدیریت جنگ برعهده جوانان بود/ امروز باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیم

سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» گفت: آمار شهدا نشان می‌دهد که مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس برعهده جوانان بود و ما باید امروز از ظرفیت این عزیزان بنحو احسن استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۷۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ - 17December 2017

مدیریت جنگ برعهده جوانان بود/ امروز باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیمبه گزارش دفاع پرس از تبریز، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، امروز (یک‌شنبه) در جلسه هیئت‌امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، با اعلام این‌که ما در استان آذربایجان شرقی بیش از ۱۰ هزار شهید داریم که از این تعداد ۸ هزار شهید جوان بودند، اظهار داشت: آمار شهدا نشان می‌دهد که مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس برعهده جوانان بود و ما باید امروز از ظرفیت این عزیزان بنحو احسن استفاده کنیم.

وی با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در تبریز افزود: از سال ۸۹ عملیات اجرایی این مرکز با زیربنای ۵۶۰۰ مترمربع آغاز و ۲۵ میلیارد تومان توسط شهرداری تبریز در این زمینه هزینه شده است.

سردار جعفری با اشاره به این‌که کل مساحت اراضی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ۵۷ هزار هکتار است، گفت: در این مکان، یادمان شهدای گمنام، محوطه‌سازی، محل استقرار یادمان شهید فکوری و ۱۲ شهید خلبان طراحی و اجرا خواهد شد.

وی افزود: سوژه‌های محتوایی و محور‌های کلی تاریخ آذربایجان در ۱۶ فصل در قالب قبل از انقلاب تا شهدای مدافع حرم جانمایی و به‌تصویر کشیده می‌شود.

سردار جعفری از حاضرین خواست تا با هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی را در تحقق این امر مهم و فرهنگی یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار