معاون هماهنگ‌ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه خبر داد؛

تحویل ۴ هزار کانکس به زلزله‌زدگان غرب کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از تکمیل و تحویل نهایی ۴ هزار کانکس مسکونی و بیش از دو هزار کانکس بهداشتی و حمام به زلزله‌زدگان توسط سپاه پاسداران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ - 17December 2017

تحویل ۴ هزار کانکس به زلزله زدگانبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ «مجتبی بیاتی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه‌های عمرانی و مهندسی سپاه پاسداران تا این لحظه ۴ هزار کانکس مسکونی استاندارد (ساندویچ پنل) را به زلزله زدگان استان کرمانشاه تحویل داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: بیش از ۱۳۰۰ فریم کانکس نیز ساخته شده که ظرف ۲۴ ساعت آینده تکمیل و تحویل خواهد شد.

بیاتی تصریح کرد: سپاه پاسداران در استان‌های مختلف کشور نیز تا کنون ۱۹۷۷ کانکس اهدایی از سراسر کشور را به منطقه زلزله‌زده انتقال داده و کار سکو سازی و نصب را انجام داده که می‌توان گفت با کانکس‌های ساخت خود سپاه تاکنون حدود ۶ هزار کانکس تحویل شده است.

وی متذکر شد: کار نصب یک هزار و ۵۵ کانکس سرویس بهداشتی و ۵۰۰ دوش حمام نیز انجام شده است. با این احتساب سپاه پاسداران از برنامه زمانبندی اسکان موقت پیش است و طبق وعده مقرر کار به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها