اجرای دو نمایش با موضوع زندگی شهری و محیطی در بخش جنبی جشنواره «تئاتر شهر»

دو نمایش «مکعب» نوشته سبا سلیمانی و به کارگردانی «علی سلیمانی» و نمایش «زندان قصر» نوشته «کهبد تاراج» و کارگردانی «مهران خوش‌بین» با موضوعات زندگی شهری و محیطی در بخش جنبی ششمین جشنواره «تئاتر شهر» اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ - 17December 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایش «مکعب» تیرماه سال جاری در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا شد و در این اثر «علی سليمانی» به همراه همسرش «سهیلا جوادی» ایفای نقش می‌کنند. داستان نمایش روایت زندگی علی سلیمانی از کودکی تا امروز است که در محله جوادیه به دنیا آمده و زندگی کرده و خاطرات و شخصیت‌های شهر و محله را مرور می‌کند. این نمایش توسط دختر علی سلیمانی نوشته شده و روایت یک خاطره از شهر و محله است.

نمایش «زندان قصر» نوشته «کهبد تاراج» و به کارگردانی «مهران خوش‌بین» در مهرماه و در باغ «موزه زندان قصر» و در بند سیاسی این مجموعه اجرا شد. این اثر نمایشی قصه زندانیان فراموش‌شده را به تصویر می‌کشد. اجرای این نمایش در محیط واقعی زندان قصر که توسط شهرداری تهران به باغ موزه تبدیل شده تجربه نمایشی ویژه‌ای از یک گروه جوان است که این بار به بهانه برگزاری ششمین جشنواره تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

ششمین جشنواره «تئاتر شهر» به‌عنوان اصلی‌ترین رویداد نمایشی شهرداری تهران توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از تاریخ 28 آذر تا 7 دی‌ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها