طی نشستی در یمن بررسی شد؛

اهمیت نقش رسانه‌های مقاومت در شکست طرح داعش و تروریست‌ها

دفتر اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در یمن نشستی درباره نقش رسانه‌های مقاومت در شکست طرح داعش و گروه‌های تروریستی برگزار کرد.
کد خبر: ۲۷۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ - 17December 2017

اهمیت نقش رسانه های مقاومت در شکست طرح داعش و تروریست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، دفتر اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با همکاری اتحادیه رسانه‌ای یمن، دو نشست در یمن به منظور نقش رسانه‌ها در شکست طرح داعش و گروه‌های تروریستی برگزار کرد.

اولین نشست در خانه فرهنگی صنعا با حضور رسانه‌های مختلف و نخبگان رسانه‌ای و فرهنگی با عنوان نقش رسانه‌ها ضد داعش و طرح‌های تروریستی برگزار شد.

هاشم شرف الدین معاون وزیر اطلاع‌رسانی یمن در این نشست بر نقشی که رسانه‌های یمنی در تشریح ماهیت طرح تروریستی-آمریکایی-صهیونیستی ایفا کردند، تاکید کرد.

وی به اهمیت رسانه‌ها در جنگ مدرن و پروپاگاندایی که داعش در طرح خود بر آن تکیه کرده بود، پرداخت.

همچنین در نشست دوم با عنوان نقش رسانه‌های مقاومت در برابر طرح داعش و پروپاگاندای رسانه‌ای تکفیری‌ها، علی جاحز خبرنگار روزنامه البدیل مصر در یمن به نقش رسانه‌های مقاومت در برابر طرح داعش اشاره کرد.

وی که درباره نقش رسانه‌های مقاومت در برابر طرح داعش و پروپاگاندای رسانه‌ای تکفیری‌ها، سخن می‌گفت، افزود: داعش و طرح پروپاگاندای آن در برابر بیداری رسانه‌های مقاومت راه به جایی نبرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها