دبیر شورای عالی امنیت ملی:

کردها تا پای جان برای دفاع از انقلاب ایستاده‌اند/ کوله‌بری پاسخ مناسبی به وفاداری کردها نیست

امیر دریابان «علی شمخانی» با بیان این‌که هم‌اکنون تصمیماتی برای رفع مشکلات کردستان از جمله مساله کوله‌بری گرفته شده است، گفت: نه ما دنبال این بودیم که یک کرد غیور کوله‌بر شود و نه پاسخ به وفاداری کردها این‌گونه بود.
کد خبر: ۲۷۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ - 18December 2017

کردستانی‌ها تا پای جان برای دفاع از انقلاب ایستاده‌اند/ کوله‌بری پاسخ مناسبی به وفاداری کردها نیستبه گزارش دفاع پرس از سنندج، امیر دریابان «علی شمخانی» امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ادای احترام به شهدای کردستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: ما پیوند وسیعی با کرد‌ها داریم و تعداد زیادی از این افراد برای تأمین امنیت در این خطه خونین رنگ، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: این پیوند نشأت گرفته از سابقه همکاری قبل و بعد از انقلاب و جنگ است و مردم این سرزمین پای مردانگی، محبت و عطوفت نسبت به ایران اسلامی ایستاده‌اند.

شمخانی تأکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که در کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند یا در این منطقه حضور داشتند هر کدام داستانی جداگانه از رشادت‌ها و وفاداری مردمان این سرزمین دارند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: ساکنان کردستان مردمی هستند که هنگام تنهایی انقلاب و فشرده بودن توطئه‌ها علیه این آرمان، از آن پشتیبانی کرده و تا پای جان برای دفاع از انقلاب ایستادند.

شمخانی ادامه داد: کوله‌بری در هیچ کجا شایسته نیست و نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی و مسئولان کشور هیچ‌گاه به‌دنبال به‌وجود آمدن این مسأله نبودند.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون تصمیماتی برای رفع مشکلات کردستان از جمله مساله کوله‌بری گرفته شده است، گفت: نه ما دنبال این بودیم که یک کرد غیور کوله‌بر شود و نه پاسخ به وفاداری کرد‌ها این‌گونه بود.

خاطرنشان می‌شود، دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز برای شرکت در همایش بزرگداشت شهدای ترور استان کردستان، شرکت در شورا‌های اداری و برنامه‌ریزی استان و نیز شرکت در برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی در جمع دانشجویان به استان کردستان سفر کرده است.

شمخانی همچنین در این سفر ضمن شرکت در همایش مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کردستان با ایثارگران این استان دیدار و گفت‌و‌گو می‌کند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار