جعفرزاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آل سعود اسلام آمریکایی را ترویج می‌دهد/ توان دفاعی کشور خط قرمز دولت و مجلس است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آل سعود مروج اسلام آمریکایی در منطقه خاورمیانه شده است، گفت: هرجا پای منافع ملی برای سعودی‌ها در میان باشد، دین و مذهبشان به فراموشی سپرده می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ - 18December 2017

عربستان مروج اسلام آمریکایی در منطقه شده است«غلامعلی جعفرزاده» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، ضمن محکوم کردن ادعای اخیر «نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل مبنی بر کمک تسلیحاتی ایران به نیروهای انصارالله یمن، اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای سرپوش گذاشتن روی جنایاتشان در منطقه و برای مبرا دانستن خود از اینکه دستشان به خون هزاران مردم بی‌گناه عراق و سوریه آغشته است، درصدد هستند که ایران را عامل جنگ‌افروزی در میان کشورهای اسلامی به جهان معرفی کنند؛ درصورتی‌که سازمان ملل بارها اعلام کرده که ایران هیچ نقشی در جنگ یمن با عربستان ندارد.

وی در ادامه افزود: از طرفی دیگر آمریکا قصد دارد از تعهد بین‌المللی برجام شانه خالی کند، به همین دلیل با به‌راه انداختن توطئه علیه ایران می‌خواهد ما را ناقض قوانین حقوق بشری عنوان کند تا از این طریق خروجش از برجام را منطقی جلوه داده و مورد سرزنش سایر کشورهای عضو 1+5 قرار نگیرد.

نماینده خانه ملت هرگونه اظهارات غربی‌ها در مورد مسائل موشکی ایران را نشان از پی‌بردن دشمنان به قدرت کشورمان دانست و تصریح کرد: توان دفاعی کشور خط قرمز دولت و مجلس است و این 2 نهاد بر سر افزایش توان موشکی اتفاق‎نظر دارند؛ چرا که افزایش قدرت نظامی ما تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست،‌ بلکه صرفا توان بازدارندگی برای کشور است.

جعفرزاده با اشاره به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر حمایت رژیم صهیونیستی از طریق انتقال پایتخت این رژیم به بیت‌المقدس اظهار داشت: آمریکا که خود را مدعی ایجاد صلح و سازش میان فلسطینی‌ها با رژیم صهیونیستی می‌داند، با این اقدام نه‌تنها نفرت مسلمانان فلسطین، بلکه جهان اسلام را علیه صهیونیست‌ها متحد کرد که همین امر نابودی رژیم صهیونیستی را به ارمغان خواهد آورد.

وی با تاکید بر اینکه عربستان اسلام آمریکایی را ترویج می‌دهد، گفت: تاسف‌بارتر و دردناک‌تر از اقدام غیرعقلانی رئیس‌جمهور آمریکا، همراهی عربستان با رژیم صهیونیستی است، گرچه تاریخ گواه این است که هرجا پای منافع ملی آل‌سعود در میان باشد دین و مذهبشان به فراموشی سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها