مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان:

شهدا نقش و جایگاه بسیار مهمی در تداوم و اقتدار نظام اسلامی دارند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان گفت: شهدای مدافع حرم راه و منش شهدای هشت سال دفاع‌ مقدس را ادامه دادند و نقش و جایگاه بسیار مهمی در تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارند.
کد خبر: ۲۷۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ - 18December 2017

شهدا نقش و جایگاه بسیار مهمی در تداوم و اقتدار نظام اسلامی دارندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان زنجان در دیدار با خانواده‌ شهید «داوود مرادخانی» از شهدای مدافع حرم استان، اظهار داشت: تشییع باشکوه پیکر شهید مرادخانی در استان نشان از شخصیت والا و نیکوی این شهید بزرگوار داشت چرا که مردم در مراسمات حضور پرشور داشتند.

محمدی با بیان اینکه امت مسلمان و مومن ایران در طول تاریخ کشورمان شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌اند، گفت: از این‌رو می‌توان به شهدای گلگون‌ کفن انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع‌ مقدس و شهدای مدافع حرم اشاره کرد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: شهدا نقش و جایگاه بسیار مهمی در تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، راه و منش شهدای هشت سال دفاع‌ مقدس را ادامه دادند تصریح کرد: شهید مرادخانی و برخی از این شهدا جاماندگان دوران دفاع مقدس بودند که در نقش مدافع حرم به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

این مسئول با اشاره به امنیت و اقتدار ایران در منطقه، یادآور شد: این احساس امنیتی که در قلوب ملت ایران وجود دارد ارمغان مقاومت و حراست از مرزهای کشور است که مدیون خون پاک شهدا هستیم.

محمدی متذکر شد: امنیتی که امروز در کشورمان حاکم است ثمره خون شهدایی از جمله شهید مرادخانی است که از جان و زندگی‌شان گذشتند چرا که ایثار از جان، یک افتخار بزرگ است که خداوند به شهدا عنایت کرده است.

شهید «داوود مرادخانی» متولد سال ۴۸ در زنجان بود که بیشتر عمر گران‌بهایش را در لباس سبز خدمت در سپاه پاسداران سپری کرد و در ۲۱ اسفند سال ۹۵ در حالی که مشغول خنثی کردن ادوات بر جای مانده از گروه تروریستی داعش در منطقه سوریه بود به مقام شهادت نائل آمد.

در پایان این دیدار از خانواده معظم شهید مرادخانی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار