مدیرکل استان‌ها و مجلس حوزه هنری:

ابلاغ پیام انقلاب اسلامی به زبان هنر تفاوت حوزه هنری با دستگاه‌های فرهنگی است

مجید مصلحی در نشست معرفی طرح توانمندسازی مدیران و کارشناسان حوزه هنری سراسر کشور گفت: تشخیص، تولید و ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی به زبان هنر، تفاوت حوزه هنری با سایر دستگاه‌های فرهنگی کشور است.
کد خبر: ۲۷۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ - 18December 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «مجید مصلحی» مدیرکل استان‌ها و مجلس حوزه هنری در نشست معرفی طرح توانمندسازی مدیران و کارشناسان حوزه هنری سراسر کشور که صبح امروز (دوشنبه، ۲۷ آذرماه) برگزار شد، اظهار داشت: کار پژوهشی معمولا دیده نمی شود و در خلوت ها انجام می شود.

وی با طرح این سوال که تفاوت حوزه هنری با سایر مراکز فرهنگی چیست؟ گفت: پاسخ دادن به این سوال به ما کمک می کند که چگونه کار کنیم. تشخیص، تولید و ابلاغ پیام های انقلاب اسلامی به زبان هنر تفاوت ما با سایر دستگاه های فرهنگی است.

مدیر کل استان ها و مجلس حوزه هنری عنوان کرد: تفاوت ما با دستگاه های مشابه در هویت مستقل انقلاب اسلامی است. توجه به شعار های انقلاب و ادامه مسیر آن، هویت تعریف شده برای انقلاب اسلامی است.

مصلحی بیان کرد: منظور ما فقط بیان کردن شرایط دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فقط آن مقاطع نیست بلکه منظورمان بیان هویت هایی است که در دفاع مقدس شکل گرفته است. هر چیزی که به محقق شدن مسیر انقلاب کمک کند، ماموریت ماست.

وی ادامه داد: عدم شناخت از ماموریت، آسیبی است که متوجه ما می شود. دنیای امروز، دنیای پیچیده‌ایست. شرایط به شدت تغییرپذیر شده است. در چنین دنیایی فقط خوب بودن جوابگو نیست. راهی جز متفاوت بودن نداریم.

مصلحی بیان کرد: دفاتر حوزه هنری استان ها نیز هر روز با این تغییرات مواجه است. در حوزه فرهنگ راهی جز توجه به فرصت ها و عبور از میان‌برها نداریم. اگر در مواجه با تغییرات دنیای امروز خودمان را توانمند نکنیم باید منتظر دوران افول باشیم، این اتفاق در زندگی نیز وجود دارد.

مصلحی اظهار داشت: روش های متفاوتی به وجود آمده که اگر از بهره بردن از ابزار جدید توانمند نشویم با مشکل روبرو خواهیم شد. تکیه بر حمایت های دولتی ما را با مشکل روبرو می کند لذا باید به ظرفیت های چندمهارتی کردن در مواجه با مشکلات رو آوریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار