برگزاری اولین نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس در سمنان

نخستین نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس در استانداری سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ - 18December 2017

اولین  نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس در استانداری سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، نخستین نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس استان سمنان با حضور «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، خانم کرک آبادی مشاور امور بانوان در استانداری، خانم دیابی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان، خانم فیض فرمانده پایگاه حضرت سکینه (س) و سایر مشاورین و رابطین فعال در دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی در سالن بحران استانداری سمنان برگزار شد.

مجتهدزاده در این نشست اظهار داشت: نشر فرهنگ دفاع مقدس و یاد شهدا باعث شادی و نشاط در جامعه می‌شود و در جنگ هشت ساله تحمیلی رزمندگان با دلاوری و شجاعت خود در مقابل هجمه‌های بی امان دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور ما نتیجه 8 سال ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس است؛ خاطرنشان کرد: آشنایی نسل جوان با اسلام حقیقی و تبیین تاریخ بعد از انقلاب یک بصیرت افزایی را در آنان ایجاد می‌کند که در مقابل توطئه‌های دشمن مفید خواهد بود و آنچه این توطئه‌ها را خنثی می‌کند زنده نگه داشتن یاد شهدا و استفاده از دستاوردهای آن دوران باشکوه است.

این مسئول نقش زنان را در طول هشت سال دفاع مقدس و در پیدایش و استمرار انقلاب اسلامی شاخص و برجسته برشمرد و بر پیش‌برندگی این نقش تأکید کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، سیاست‌گذاری، هماهنگی و استفاده از برنامه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در استان، مهمترین فعالیت شوراهای راهبردی حوزه زنان و دفاع مقدس در کشور اعلام کرد.

در حاشیه این نشست رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با خانواده شهید مدافع حرم «محمد طحان» دیدار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار