سرهنگ توکلی خبر داد؛

ارسال 170 اثر به دبیرخانه «جشنواره و جایزه علمی شهید تهرانی‌مقدم»

مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه تهران بزرگ گفت: 170 اثر در هفت محور به پنجمین جشنواره و جایزه علمی و پژوهشی سردار شهید تهرانی‌مقدم ارسال شد.
کد خبر: ۲۷۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ - 18December 2017

ارسال 170 اثر به دببیرخانه جشنواره و جایزه علمی و پژوهشی سردار شهید طهرانی مقدمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ پاسدار «محمد توکلی» مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه تهران بزرگ در پنجمین جشنواره و جایزه علمی و پژوهشی  سردار شهید تهرانی‌مقدم اظهار داشت: این جشنواره از سال 92 باهدف شناسایی ظرفیت‌های علمی بسیج فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

وی افزود: برای برگزاری این جشنواره فراخوانی اعلام شد که با اعلام این فراخوان حدود 170 اثر به دبیرخانه جشنواره در هفت محور ارسال شد.

وضعیت موجود علمی کشور وضعیت مناسبی نیست هر چند موفقیت‌های علمی در سطح جهانی داشتیم؛ اما تا زمانی‌که پژوهش‌های علمی به محصول منجر نشود، نشان از موفق نبودن در این عرصه دارد.

ماجرای تشکر بنی‌صدر از شهید باقری

در ادامه سردار احمد بیگدلی معاون دفاعی سپاه تهران بزرگ نیز اظهار داشت: در چنین همایش‌هایی به معرفی یکی از نخبه‌های دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود که این بار به معرفی شهید حسن باقری می‌پردازیم؛‌ شهید باقری به عنوان روزنامه‌نگار وارد مناطق جنگی شد؛‌ چون گزارش‌های جنگی را به خوبی تهیه می‌کرد در یکی از جلسه‌های سپاه آن زمان که می‌بایست به بنی‌صدر به عنوان فرمانده نیروهای مسلح گزارشی را ارائه شود؛‌ لذا از شهید باقری خواستند که این کار را انجام دهد.

وی افزود: شهید باقری در مقابل بنی‌صدر که آن زمان گزارشی را خواند که این گزارش باعث شد، دشمن ملت یعنی بنی‌صدر خائن چندین بار از او تشکر کند؛ در واقع این مقدمه‌ای شد تا توانایی‌های شهید باقری به تدریج نمایان شود.

پنجمین جشنواره و جایزه علمی شهید تهرانی‌مقدم از سوی سازمان بسیج علمی پژوهشی تهران بزرگ به منظور تجلیل از نخبگان و پژوهشگران برتر بسیجی در بنیاد نخبگان استان تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار