یادداشت/ حمید نیک‌نژاد

شهید «مهدی قره‌محمدی» ودیعه‌ای از خیمه‌گاه ولایت برای تمامی نسل‌ها

شهید عزیز ما «مهدی قره محمدی»، ودیعه‌ای از خیمه‌گاه ولایت و امامت به نسل‌هایی است که به‌شدت محتاج تمرین استقامت و بصیرت است.
کد خبر: ۲۷۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ - 18December 2017

شهید «مهدی قره محمدی» ودیعه ای از خیمه گاه ولایت برای تمامی نسل هاگروه استان‌های دفاع پرس ـ حمید نیک نژاد؛ بار دیگر شهر و دیار ما عطر بوی جهاد و شهادت گرفته است و شهر هزار سنگر آمل یکی از فرزندان برومند خویش را در جریان مقاومت اسلامی و دفاع از حرم و حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تقدیم آستان مقدس حق‌تعالی نمود.

سردار رشید اسلام شهید «مهدی قره‌محمدی» در طول مدت کوتاه عمر پر برکت خویش، آثار ارزشمندی از ایثار و فداکاری و بصیرت را در عرصه‌های خون و خطر به یادگار گذاشت. او و یاران گمنام و مظلومش در یک جنگ نابرابر و در مقابل اردوگاه کفر و شرک و نفاق، پیروزی‌های درخشان را برای امت بزرگ اسلامی و در پایداری اسلام ناب محمدی (ص) به ارمغان آوردند.

اینک قاطبه دیار علویان مراتب قدرشناسی خود را از پیشتازان مقاومت و طلایه‌داران استقلال و آزادی ابراز می‌‌کنند، همانانی که امنیت و آرامش ایران بزرگ و دفع فتنه‌های استکباری در منطقه و جهان، مدیون اشارت‌های عاشقانه آنان است.

هشت سال تحمیل طولانی‌ترین جنگ معاصر و شش سال تلاش بی‌امان مزدوران استکبار برای نفوذ و تسخیر مرز‌های جغرافیایی و اعتقادی ایران اسلامی در سایه تفضلات الهی، انفاس قدسیه حضرت بقیةالله الاعظم روحی و ارواحنا فداه و تحت زعامت فرمانده حکیم و مقتدر انقلاب اسلامی به نفع ملت شریف و نجیب کشورمان و سرکوبی فتنه‌گران و معاندان میسر گشته است.

سردار شهید «مهدی قره‌محمدی» و همه مجاهدان راه خدا، همچون شمع آجین در پای پرچم برافراشته اسلام سوختند و فدا شدند تا حماسه جاویدان کربلا با عبور از طوفان حوادث روزگار به عصر و زمانی برسد که جوان‌های بصیر و عاشورایی را بر برج و باروی ایمان و عمل صالح مستقر نماید.

شهید عزیز ما «مهدی قره محمدی»، ودیعه‌ای از خیمه‌گاه ولایت و امامت به نسل‌هایی است که به‌شدت محتاج تمرین استقامت و بصیرت است.

این مسیر مقدس با الحاق مجاهدان راه خدا و در امتداد خورشید بی‌غروب کربلا ادامه دارد.

سلام و صلوات خداوند بر چهره خونین مهدی و بر مدافعان حرم و سلام بر روزی را که از مادر زاده شده‌اند و زمانی را که مرگ سرخ را عاشقانه در آغوش گرفتند و روزی را که سرافرازانه در پیشگاه حضرت حق برانگیخته خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار