امیر نصیرزاده تاکید کرد؛

ضرورت آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با انواع تهدیدات

جانشین فرمانده نهاجا گفت: کشور ما امروز با تهدیدات مختلف از قبیل تهدید نرم، سخت و نیمه سخت مواجه است که این امر لزوم آمادگی نیروهای مسلح را بیش از پیش نمایان می‌کند.
کد خبر: ۲۷۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ - 18December 2017

ضرورت آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با انواع تهدیداتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم جشن سردوشی دانشجویان وظیفه که بعدازظهر امروز با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین و خانواده دانشجویان در فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد اظهار داشت: سربازان زیر ساخت اصلی نیروهای مسلح هستند و هر کشوری هم در زمان صلح و هم در زمان جنگ به وجود سرباز نیاز دارد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «خدمت سربازی از عبادات است» افزود: فرمایش امام راحل در مقام یک مرجع تقلید و ولی فقیه دارای پشتوانه دینی و فقهی است و بر این اساس خدمت سربازی قطعا از عبادات است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به دانشجویان وظیفه تصریح کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دنبال ضربه زدن به کشورمان بوده است، ولی به دلیل هوشیاری مردم عزیز و اقتدار نیروهای مسلح که به پشتوانه شما عزیزان حاصل شده است، همواره در این عرصه شکست خورده و نقشه هایشان نقش بر آب شده است.

وی ضمن تجلیل از یاد و خاطره سربازان شهید دفاع مقدس بیان داشت: در 8 سال دفاع مقدس سربازان عزیز این کشور دوشادوش دیگر رزمندگان، برگ های زرینی به افتخارات ایران اسلامی افزودند و موجب سربلندی این مرز و بوم شدند.

امیر نصیرزاده گفت: در زمان صلح و در مواقع نیاز و بحران ها، سربازان غیور ایران اسلامی به یاری مردم شتافتند، همچنان که در زلزله اخیر کرمانشاه، سربازان عزیز در یاری به هم میهنان از هیچ کوششی فروگذار نکرده و افتخار آفرینی کردند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان سربازان را به کسب تجربیات و مهارت های لازم برای ورود به عرصه بعدی زندگی و همچنین فراگیری معنویت و بصیرت لازم برای خدمت به نظام مقدس اسلامی سفارش کرد.

در پایان این مراسم دانشجویان وظیفه ضمن قرائت سوگندنامه و اخذ سردوشی، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار