شب یلدای فرزندان شهدا سحر ندارد

شب یلدای انتظار فرزندان شهدا سحر نخواهد شد؛ پس لازم است مردم به نشانه قدردانی از ایثار شهیدان، در شب یلدا و مناسبت‌هایی از این دست، به یاد یادگاران شهیدان باشند و شادی خود را با آن‌ها تقسیم کنند.
کد خبر: ۲۷۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ - 21December 2017

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در شب یلدا که همه اعضای خانواده کنار یکدیگر جمع هستند، فرزندان شهدایی که برای حفظ امنیت و اقتدار ایران، حمایت از مظلومان و افراد تحت ستم و ایستادن در برابر ظالمان از جان خود گذشتند، جای خالی پدران خود را در کنار سفره یلدا احساس می‌کنند و این فراق، یلدایی است که سحر ندارد. چه سخت می‌گذرد لحظاتی که در فراق و حسرت پدر می‌گذرد. بیشتر شهدای مدافع حرم، فرزندانی خردسال دارند و فرزندان کم سن و سال آنها با این که می‌دانند پدرشان شهید شده‌است، اما به بازگشت پدر امیدوارند و این امید و آرزو را در قالب نقاشی و سخن کودکانه خود تکرار کرده و تصویر یک خانواده را ترسیم می‌کنند. به عنوان نمونه، فرزند شهید مدافع حرم «حامد بافنده» با کشیدن یک نقاشی که خود گویای این مطلب است، دیدار پدر را انتظار می‌کشد.

شب یلدای فرزندان شهدا سحر نمی‌شود

این نقاشی نمونه‌ای از دلتنگی‌های فرزندان شهدای مدافع حرم است، که در فراق پدران خود چشم انتظار و بی‌قرار هستند.

با توجه به آنچه که بیان شد، مردم وظیفه دارند حق مطلب را در قبال مجاهدت شهدا ادا کنند و قدردان شهیدان و خانواده‌های این عزیزان باشند. شب یلدای انتظار فرزندان شهدا سحر نخواهد شد؛ پس لازم است مردم به نشانه قدردانی از ایثار شهیدان، در شب یلدا و مناسبت‌هایی از این دست، به یاد یادگاران شهیدان باشند و شادی خود را با آن‌ها تقسیم کنند.

انتهای پیام/191  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار