سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری 137 سارق در تهران طی 24 ساعت گذشته/ کاهش 4 درصدی وقوع جرم

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 137 سارق در تهران طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: وقوع جرم در پایتخت 4 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۲۷۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ - 19December 2017

دستگیری 137 سارق در تهران طی 24 ساعت گذشته/ کاهش 4 درصدی وقوع جرمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: در این طرح که از صبح روز گذشته توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ مبتنی بر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی چند هفته‌ای به اجرا درآمد، تعداد قابل توجهی از مجرمانی شناسایی و دستگیر شدند که اقدام به سرقت منزل، زورگیری، جعل اسناد و قاچاق کالا کرده بودند.

وی افزود: در این طرح 137 سارق و جاعل دستگیر و 30 باند مجرمانه نیز منهدم شد. سارقان در بازجویی‌های نخستین به هزاران فقره سرقت گوشی، لوازم خودرو، جعل و کلاهبرداری اعتراف کردند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه 55 درصد از افراد دستگیر شده در این طرح سابقه مجرمانه داشته‌اند، گفت: در یکی از این موارد باند 12 نفره‌ای که بیش از 900 فقره سرقت لوازم خودرو داشتند نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار رحیمی افزود: همچنین 7 عضو یک باند جعل اسناد و مهرهای اداری نیز دستگیر شدند که اقدام به جعل اسناد تحصیلی و مهرهای بسیاری از ادارات دولتی کرده بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف 4 میلیارد تومان کالای قاچاق در خلال این طرح توسط پلیس گفت: در ماه‌های اخیر و به دنبال اقدامات انجام گرفته در تهران بزرگ 4 درصد وقوع جرم کاهش و 10 درصد به میزان کشفیات جرم پلیس پایتخت اضافه شده است.

انتهای پیام/ 241

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار