عبدالملک حوثی:

موشک‌های بالستیک یمن به کاخ‌های متجاوزان می‌رسد/ رژیم سعودی ابزاری در دست آمریکاست

رهبر انصارالله یمن با تاکید بر اینکه رژیم سعودی ابزاری در دست آمریکاست، گفت: متجاوزان طی 1000 روز گذشته تلاش کردند يک ملت مسلمان و آزاده را از بين ببرند و سرزمين آن‌ها را اشغال کنند.
کد خبر: ۲۷۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ - 19December 2017

رژیم سعودی ابزاری در دست آمریکاست/ سازمان ملل به جنایت‌های سعودی علیه ملت یمن اذعان کردبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، هدف متجاوزین از بین بردن اراده مردم یمن و از بین بردن تمام عناصر زندگی در یمن است.

وی گفت:‌ متجاوزان طی 1000 روز گذشته تلاش کردند يک ملت مسلمان و آزاده را از بين ببرند و سرزمين آن‌ها را اشغال کنند. آنها بازار، مساجد و مناطق مسکونی را هدف حمله قرار می‌دهند و تلاش کرد که گذشته، حال و آینه یمن را تباه کنند.

رهبر انصار الله یمن افزود: به رغم همدستی سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی با عربستان، اما آنها به بخش کوچکی از جنایت‌های متجاوزان اذعان کردند.

وی با بیان اینکه عربستان و امارات نقش مخربی در امت اسلام بازی می‌کنند، تصریح کرد:‌ رژیم سهودی فقط ابزاری در دست آمریکاست. ادعاهای نظام سعودی تفاوتی با ادعاهای ابوجهل ندارد. اقدامات این نظام سعودی هیچ‌گونه ارتباطی با اسلام ندارد.

حوثی گفت:‌ ائتلاف متجاوز سعودی به دنبال از بین بردن اراده ملت یمن است. آمریکا حامی حقیقی این ائتلاف است. در برابر 1000 روز جنایت،‌ خونریزی و تجاوزگری 1000 روز مقاومت و پایداری است. 1000 روز است ملت یمن برای دفاع از وطنش شهید تقدیم می‌کند. علی‌رغم سختی‌هایی که آنها دارند، تسلیم نمی‌شوند و برای مبارزه با متجاوزان قدم برمی‌دارند.

رهبر انصار الله یمن با بیان اینکه ملت یمن در برابر جدیدترین و مرگبارترین تکنولوژی نظامی غربی‌ها استقامت کرد،‌ خاطرنشان ساخت:‌ ما در جایگاه مقدسی قرار داریم و به این جایگاه در دنیا و آخرت افتخار می‌کنیم.

وی گفت:‌ متجاوزان تجاوز به یمن را در دو هفته یا نهایتا دو ماه برنامه ریزی کرده بودند. اطلاعاتی دریافت کردیم مبنی بر اینکه مسئولانی در ائتلاف متجاوز چند بار به صورت «عبدربه منصور هادی» سیلی زدند.

حوثی با تاکید بر اینکه یمن بعد از گذشت 1000 روز مختلف ظاهر شده است،‌ گفت:‌ امروزه موشک‌های بالستیک ما به کاخ‌های متجاوزان می‌رسد. هر چه جنایت متجاوزان افزایش یابد اسلوب و شیوه ما در مهار کردن جنایت‌های آنها نیز افزایش خواهد یافت. شما صنعا را بمباران می‌کنید ما نیز ریاض و ابوظبی را بمباران می‌کنیم.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد:‌ متجاوزان باید از شکست خود در عراق و سوریه عبرت بگیرند. ما هیچ گزینه غیر از مقاومت در برابر متجاوزان نداریم. شما کاخ جمهوری را در صنعا بمباران می‌کنید و ما کاخ‌های شما را (در ریاض) بمباران می‌کنیم.

وی گفت: ما چهره زشت دشمن را در این کشتارها و محاصره‌ها دیدیم؛ برخی از یمنی‌ها از وحشی‌گری‌های سعودی‌ها متعجب شدند. دعوت به اختلاف و تفرقه یکی از ابزار دشمن در یمن است. 

حوثی تصریح کرد:‌ هرکس می‌خواهد صفحه جدیدی با دشمن باز کند باید هزینه مواضع خود را پرداخت کند.

رهبر انصارالله یمن در ادامه افزود:‌ تجربه یگان موشکی بهترین تجربه ملت یمن است. تجربه یگان موشکی هر روز توسعه می‌یابد و مکان‌های دیگری را در بر خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار