سردار رحیمی در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

انهدام 13 باند سرقت و توزیع مواد مخدر در طرح «رعد 6»

رئیس پلیس پایتخت از انهدام 12 باند سرقت و یک باند توزیع مواد مخدر در تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ - 20December 2017

انهدام 13 باند سرقت و توزیع موادمخدر در طرح «رعد 6»به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح «رعد 6» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین مرحله از طرح رعد پلیس پایتخت از جمعه در تهران آغاز شده است و تاکنون 287 مخفیگاه سارقین، خرده‌فروشان و مالخرها شناسایی و مورد حمله پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا 487 سارق و مالخر و 296 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و 12 باند سرقت و یک باند فروش مواد مخدر منهدم شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: همچنین در این طرح 119 خودرو مسروقه، 83 موتورسیکلت مسروقه، 102 دوچرخه و 12 قبضه سلاح گرم از قبیل 6 قبضه کلت کمری و 6 سلاح شکاری کشف شد که ارزش امول کشف شده 8 میلیارد تومان است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس است، خاطرنشان کرد: در عملیات‌ طرح رعد 6، البسه ورزشی، لوازم خانگی، لوازم خودرو، توتون و تنباکو، لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای غیرمجاز که تمامی آن‌ها قاچاق بودند، کشف شد. ارزش این کالاها 7 میلیارد تومان است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه اعتبار اجرای این طرح‌ها چگونه تامین می‌شود، گفت: هزینه اجرای طرح‌ها، اخلاص، فداکاری و‌ جانفشانی‌ ماموران پلیس تهران بزرگ است و ماموران با همان امکانات گذشته این عملیات‌ها را انجام می‌دهند.

سردار رحمیی با بیان اینکه عملیات‌های رعد ادامه خواهد داشت، افزود: خوشبختانه نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات و کاهش وقوع جرم را شاهدیم.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته ارتقا توان ماموران در تیراندازی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در 2 ماهه گذشته میانگین نمرات تیراندازی به 10 رسیده که پیشرفت خوبی بوده است و تمرینات تیراندازی ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خاتمه با اشاره به ایجاد رعب و وحشت توسط اوباشان در چند نقطه از تهران اظهار داشت: خوشبختانه با عملیات‌های مختلف تمام این افراد دستگیر شدند و در آخرین ماموریت 9 نفر از اعضای یک باند که اقدام به پاشیدن اسید به خودروهای گران قیمت کرده بودند، دستگیر شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار