مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

فراخوان مسابقه آواها و نغمات قرآنی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه آواها و نغمات قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ - 20December 2017

فراخوان مسابقه آواها و نغمات قرآنی در چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، «جواد کارگران» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسابقه آواها و نغمات قرآنی همزمان با هفته قرآن و عترت و به همت دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

کارگران به موضوع مسابقه آواها و نغمات قرآنی اشاره کرد و افزود: تمام موضوعات مرتبط با قرآن و عترت، اقتباس از داستان‌های قرآن کریم، زندگی، سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام (ص) و زندگی و سیره پیامبران الهی از موضوعات مسابقه آواها و نغمات قرآنی در چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز داشت: مسابقه آواها و نغمات قرآنی در رشته‌های تواشیح، سرود و اذان برگزار می‌شود.

کارگران به جوایز بخش تواشیح مسابقه آوا‌ها و نغمات قرآنی در استان نیز اشاره کرد و گفت: گروه اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۸ میلیون ریال، گروه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۶ میلیون ریال و گروه سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴ میلیون ریال است.

وی به جوایز بخش سرود نیز اشاره کرد و افزود: گروه اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۷ میلیون ریال، گروه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵ میلیون ریال و گروه سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴ میلیون ریال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: جایزه نفر اول بخش اذان تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ٢ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نفر سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال است.

این مسئول یادآور شد: مهلت ارسال آثار در رشته‌های تواشیح و سرود و ثبت نام در رشته‌های اذان را ۲۵ دی سال جاری عنوان کرد.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.qiachb.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٣٣٣٣٤٨٩٠ تماس بگیرند.

اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی هنری قرآنی ٢٣ تا ٣٠ بهمن در هفته قرآن و عترت برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار