مسئول بسیج رسانه استان لرستان خبر داد؛

ارسال 600 اثر به جشنواره رسانه ابوذر لرستان

مسئول بسیج رسانه استان لرستان با اشاره به ارسال 600 اثر به دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پایان آذرماه است.
کد خبر: ۲۷۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ - 20December 2017

ارسال 600 اثر به جشنواره رسانه ابوذر لرستان«عبدالرضا کوشکی» مسئول بسیج رسانه استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پایان آذرماه اعلام کرد و اظهار داشت: با فراخوان این جشنواره تاکنون 600 اثر به دبیرخانه ارسال شده و مراسم اختتامیه این جشنواره اواسط دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

کوشکی با اشاره به اینکه این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه در سطح کشور برگزار می‌شود و امسال اولین سالی است که جشنواره ابوذر در لرستان برگزار می‌شود، افزود: برترین‌های مرحله استانی این جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه لرستان با یادآوری اینکه این جشنواره با همکاری سازمان بسیج و صدا و سیما برگزار می‎شود، ادامه داد: فراخوان بخش استانی این جشنواره از مهرماه سال‌جاری منتشر شده و آثار ارسالی باید در قالب عکس، خبر، یادداشت، گزارش، مستند، کلیپ و کاریکاتور باشند.

وی افزود: آزاداندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و عمل انقلابی (انقلابی‌گری) موضوعات این جشنواره هستند کما اینکه آثار باید در بازه یکساله آذر ۹۵ تا آذر ۹۶ تولید و منتشر شده باشند.

کوشکی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دفتر سازمان بسیج لرستان واقع در خرم‌آباد، خیابان انقلاب، روبروی پادگان ۰۷، کوچه ایثارگران ارسال کرده و یا به‌صورت حضوری تحویل دهند.

این مسئول یادآور شد: همچنین می‌توانند از طریق آدرس تلگرامی abozar_l@ یا آدرس ایمیل abozar.l@chmail.ir آثار خود را برای جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها