کاوه پزشک در گفت‌و‌گو با دفاع پرس خبر داد؛

تجلیل از 10 خانواده شهید و یک وزیر در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی

دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: 10 خانواده شهید، یک جانباز مدافع حرم و یک وزیر در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۲۷۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ - 21December 2017
تجلیل از ۱۰ خانواده شهید و یک وزیر در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادیکاوه پزشک دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره برگزاری این همایش که توسط انجمن مدیریت جهادی کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: انجمن مدیریت جهادی کشور، به عنوان تشکلی ملی و مردم نهاد، با اهدافی همچون کمک به اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در شاخص‌های مدیریت جهادی به عنوان راهبردی برای پیشرفت کشور، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران خدوم کشور و همگرایی و هم‌افزایی سازمان‌های دولتی و خصوصی در جهت تحقق منافع ملی، افتخار میزبانی مدیران و مسئولان ارشد کشور در بخش‌های دولتی و خصوصی را در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی، دارد.

وی افزود: این همایش با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور»، بعد از نماز مغرب و عشا روز دوشنبه 25 دی‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

پزشک ادامه داد: برای برگزاری چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی بین 100 الی 130 سازمان دولتی و خصوصی مشارکت دارند که طی آن از میان حدود 400 مدیری که توسط دستگاه‌های مختلف معرفی می‌شوند، از 30 مدیر جهادی تقدیر به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: سال‌های قبل در این همایش فقط از شهدای نیرو‌های مسلح تقدیر می‌شد که امسال پیش‌بینی شده تا در تجلیل از 10 خانواده شهدای دفاع مقدس، هسته‌ای، محیط‌بانان، آتش‌نشانان، دو شهید دانشجوی مدافع حرم و وزارت اطلاعات به همراه یک جانباز مدافع حرم هم مورد تقدیر قرار گیرند.

دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی سپس اضافه کرد: در این همایش هر سال از یک وزیر هم تجلیل به عمل می‌آید که در همایش دوم و سوم به ترتیب وزرای بهداشت و دفاع مورد تقدیر قرار گرفتند که امسال وزیر جهاد کشاورزی تجلیل می‌شود؛ البته این تجلیل مدیران به معنای تایید آن‌ها نیست، بلکه فقط جنبه انگیزشی دارد.

وی همچنین عنوان کرد: به منظور تشریح بیشتر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی، نشست خبری سردار سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی‌فقیه در سپاه و دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی نیز در تاریخ 23 دی در محل روابط عمومی کل سپاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار