مادر شهید مدافع حرم رادمهر:

باید بصیرتمان را در شناخت دشمن گسترش دهیم

مادر شهید مدافع حرم رادمهر با بیان اینکه باید بصیرتمان را در شناخت دشمن گسترش دهیم گفت: آمریکا و صهیونیست با سرنگونی دولت‌های عربی حاشیه خلیج فارس بدنبال مناطق استراتژیک و چاه‌های نفت منطقه بودند.
کد خبر: ۲۷۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ - 20December 2017

باید بصیرتمان را در شناخت دشمن گسترش دهیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، عقیله ملازاده سورکی امروز در جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در سوریه در مجتمع فرهنگی اریکه آریایی آمل اظهار داشت: رزمندگان اسلام با لبیک‌گویی به ولی امر مسلمین جهان و تحت فرماندهی یگان قدس دفاع جانانه از حرم آل‌لله، با پذیرش صحنه‌های خطر و بوجود آوردن حماسه‌های جاودانه، پیروزی بر داعش را به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی، صهیونیستی جانی دوباره به تن مظلومان و آرامشی به روح مدافعان حرم بخشید، افزود: این گروه ظلم ستیز یعنی داعش را آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به وجود آورده بودند.

ملازاده سورکی تصریح کرد: سه کشور مستکبر برنامه‌های بلند مدتی را برای حمایت از این گروه داشتند و بر این باور بودند که با سرنگونی دولت‌های عربی حاشیه خلیج فارس می‌توانند مناطق استراتژیک و چاه‌های نفت منطقه را در اختیار خود بگیرند.

مادر شهید رادمهر با بیان اینکه آنها از حضور رهبری آگاه در ایران که توطئه‌های آنها را خنثی خواهد کرد بی اطلاع بودند، گفت: ظرافت نگاه مقام معظم رهبری، شناخت جامع و اشراف کامل از توطئه، اهداف دشمن و حکم جهاد آیت‌الله سیستانی و مشاوره‌های نظامی سردار سلیمانی منجر به سقوط دشمن و داعش شد.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان شکست‌های پی در پی دشمن را پایان توطئه‌های آنها در منطقه دانست، یادآور شد: دشمن به طرق مختلف به دنبال عملیات‌های تروریستی در منطقه و کشور است که باید بصیرتمان در شناخت دشمن را گسترش دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار