پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در پی درگذشت آیت‌الله «حائری شیرازی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله «حائری شیرازی» را به خانواده آن مرحوم و جامعه ایثارگری تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۷۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ - 21December 2017

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در پی درگذشت آیت‌الله «حائری شیرازی»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در پی درگذشت آیت‌الله «محی‌الدین حائری شیرازی» با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را به خانواده و همرزمان آن عالم ربانی در دوران دفاع مقدس تسلیت گفت.

در این پیام آماده است: خبر ارتحال عالم ربانی، عارف الهی، متفکر نواندیش، رزمنده دوران دفاع مقدس، مبارز دوران انقلاب و ادیب فرزانه حضرت آیت‌الله حائری شیرازی رضوان الله تعالی علیه موجب اندوه و تأثر شدید شد.

آن مجاهد فی سبیل الله با عمری تلاش و مجاهدت چه در مبارزه با طاغوت و چه در سنگر امامت جمعه و چه در کرسی‌های  دانش و نظریه‌پردازی، خدمات بی‌بدیلی به وطن و اسلام کرد. حضور اثرگذار آن معلم اخلاق در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دوران دفاع مقدس، هیچ‌گاه از یاد و خاطره رزمندگان اسلام نخواهد رفت.

آن مرد بزرگ تا آخرین لحظات عمر شریفش، دغدغه تحول در علوم انسانی و آرزوی تأسیس این علوم بر مبنای نورانی اسلام را داشت. اینجانب از جامعه بزرگ ایثارگری و رزمندگان دوران دفاع مقدس این مصیبت بزرگ را بر فرزندان و بیت شریف آن عالم ربانی، مردم شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار فارس و شیراز تسلیت عرض کرده و برای آن فقید سعید، رضوان الهی و علو درجات مسئلت دارم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار