حجت‌الاسلام آقاتهرانی:

تدبیر رهبر معظم انقلاب مسلمانان را از شر تکفیری‌ها نجات داد

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نظیر رهبر معظم انقلاب در دنیا را نمی‌توان پیدا کرد، گفت: تدبیر رهبر انقلاب نه تنها عراق و سوریه، بلکه مسلمانان را از شر گروه تکفیری داعش نجات داد.
کد خبر: ۲۷۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ - 21December 2017

تدبیر رهبر معظم انقلاب نه تنها عراق و سوریه، بلکه مسلمانان را نجات دادبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» این استاد حوزه و دانشگاه در مراسم اربعین شهید مدافع حرم «وحید فرهنگی‌والا» در مسجد دانشگاه تبریز در خصوص وظایف مسئولین جهت استفاده از ظرفیت جوانان در قسمت های مختلف کشور اظهار داشت: جوانان را باید جذب کرد و پای کار نگه داشت اگر به جوانان بها داده نشود فضای مجازی فاسد آنها را در خود می‌بلعد.

وی همچنین در تعریف از شهید فرهنگی‌والا نیز گفت: شهید «وحید فرهنگی‌والا» از آن زمانی که من ایشان را در مجتمع قرآنی دیده بودم و در مسیر کربلا باهم همسفر بودیم معلوم بود که عاشق شهادت است و این را همه احساس می‌کردند. باید به امثال وحید فرهنگی‌ها و شهدای مدافع حرم افتخار کرد و آنان را الگو قرار داد.

آقاتهرانی با اشاره به شرایط پیچیده منطقه و فتنه قدرت‌‌های مستکبر جهت ریشه کن کردن اسلام در کشورهای اسلامی نیز گفت: حضور جوانانی مانند فرهنگی‌والا در میادین نبرد عراق و سوریه باعث شد جوانان آن کشورها هم پای کار بیایند.

وی در مقایسه دوران پس از رحلت پیامبر و امروز بیان داشت: در زمان امیرالمومنین چند نفر به یاری ایشان شتافتند، اما امروز چه اتفاقی افتاده است این همه فدایی نایب امام زمان ببینید اگر خود امام زمان (ع) تشریف بیاوردند چه غوغا خواهد شد؟!

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نظیر رهبر معظم انقلاب در دنیا را نمی توان پیدا کرد، تصریح کرد: تدبیر رهبر انقلاب نه تنها عراق و سوریه، بلکه مسلمانان جهان را از شر گروه تکفیری داعش نجات داد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با مقایسه وعده صادق سردار «قاسم سلیمانی» و برخی سیاسیون نیز عنوان کرد: دیدید که چگونه پس از وعده صادق حاج قاسم، داعش تار و مار شد اما برخی از مسئولان پنج سال قبل قول وعده چند روزه دادند و سپس آن را انکار کردند.

وی با اشاره به اینکه ولی فقیه به عنوان تراز و خط کشی برای همگان است تصریح کرد: همه مسئولین باید خود را با مقام عظمای ولایت سنجش کنند. امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد اما دشمن سعی دارد این مشکلات را به گردن رهبری بیاندازد در حالی که اینطور نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار