رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در شیراز:

جهاد و شهادت منبع و جوهره قدرت جمهوری اسلامی است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه منبع قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران جهاد و شهادت است، گفت: در حال حاضر جریان همیشه پیروز مقاومت تنها جریانی است که می‌تواند در منطقه نفس بکشد و به غیر از این هیچ گروه و جریانی نخواهد توانست در منطقه ماجرا جویی کند.
کد خبر: ۲۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ - 21December 2017

جهاد و شهادت منبع و جوهره قدرت جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه دفاع ملی امروز در دومین یادواره 385 شهید دانشجوی استان فارس که در دانشکده فنی و مهندسی دانشکاه شیراز با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد اظهار داشت: همه ما اینجا جمع شدیم تا یادی از ستارگان درخشان آسمانی کنیم و از آنها بخواهیم تا دست ما را بگیرند چرا که آنها سفر خود را با الگوگیری از امام حسین (ع) شروع کردند و به قله‌های الهی رسیدند.

سردار وحیدی افزود: منبع قدرت امروز جمهوری اسلامی بهره گرفته از جهاد و شهادت است و آنچه که امروز باعث قدرت ما شده است در دنیا همین جهاد و شهادت است که از دوران باشکوه دفاع مقدس شروع شده است.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: جهاد و شهادت یک مفهوم ذهنی نیست بلکه یک تفکر و مفهوم واقعی است و اگز امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان در معادلات جهانی تاثیرگزار است به برکت خون پاک شهدا و جهاد است و امروز ما باید پاسدار خون این شهدای گرانقدر باشیم چون انها له ما عزت و سربلندی بخشیدند.

وی گفت: اگر امریکا بخواهد به ایران حمله کند میداند که در باتلاقی گرفتار می‌شود که شکست جنگ ویتنام را فراموش خواهد کرد و دوران اینکه بخواهند در نقطه یا منطقه‌‌ای آشوب برپا کنند و از آن سود ببرند گذشته است و در حال حاضر ایران یکی از قدرتهای نظامی جهان است.

در پایان این یادواره از خانواده‌های شهدای دانشجو با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار