امام جمعه ساری:

شرایط موجود در جامعه، شکاف طبقاتی را بیشتر می‌کند

آیت‌الله «نورالله طبرسی» با بیان این‌که ارتباط بین مردم و مسئولان باید مستقیم باشد، گفت: شرایط موجود در جامعه شکاف طبقاتی را بیشتر می‌کند که مسئولان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مردم از دین برنگردند.
کد خبر: ۲۷۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳ - 22December 2017

شرایط موجود در جامعه شکاف طبقاتی را بیشتر می‌کندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، برنامه‌ریزی درست برای تأمین معیشت مردم و رفع مشکلات فراروی کشور را وظیفه مسئولان دانست و اظهار داشت: مسئولان باید وعده‌های خود را عملی کنند تا زندگی فقیران از این بدتر نشود.

وی با بیان این‌که ارتباط بین مردم و مسئولان باید مستقیم باشد، تصریح کرد: شرایط موجود در جامعه شکاف طبقاتی را بیشتر می‌کند که مسئولان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مردم از دین برنگردند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به مشکلات فراروی دولت، به فصل بودجه و تصویب آن اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها در بودجه باید به گونه‌ای باشد تا اقشار ضعیف و فقیران مورد حمایت قرار گیرند و دولت باید حداقل معیشت مردم را فراهم کند.

وی از مجلس و نمایندگان خواست تا در تصویب بودجه سال ۹۷ به مشکلات مردم توجه باشند و برنامه‌ریزی‌ها برای رفع مشکلات آن‌ها باشد.

امام جمعه ساری همچنین توجه به بخش خصوصی را ضروری دانست و با اشاره به عرضه مرکبات با قیمت پایین و ورود دلالان در این بخش، اظهار داشت: باغداران استان مازندران سال گذشته ضرر دیدند و دولت و مجلس باید چاره‌ای برای فروش و صادرات محصولات داشته باشد.

وی کشاورزان را گنجینه کشور و استان مازندران دانست و گفت: دولت باید از این قشر حمایت کند تا مشکلات سبب دلسردی تولیدکنندگان نشود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به اقدام ترامپ در خصوص انتقال سفارتخانه رژیم صهیونیستی به قدس اشاره کرد و اظهار داشت: قدس مسئله حثیتی برای مسلمانان است و برای حفظ آن مردم فلسطین و همه مسلمانان باید دست به دست هم دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار