حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شعار «مبارزه با قاچاق کالا» باید عملی شود

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید ملی و کمک به بهبود اقتصاد کشور باید دغدغه تمام دستگاه‌های مربوطه باشد و شعار مبارزه با قاچاق کالا باید عملی شود.
کد خبر: ۲۷۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ - 23December 2017

مبارزه با قاچاق کالا فقط در حد شعار است/ مسئولان بی‌تفاوت در مقابل ورود کالای قاچاق«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه قاچاق کالا عامل اصلی ورشکستگی و تعطیلی بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی در کشور شده است، اظهار داشت: در چند سال اخیر به حدی کالا به صورت قاچاق وارد بازار شده که تشخیص کالای وطنی با کالای قاچاق سخت شده است. اینکه مبارزه با قاچاق جنبه شعاری پیدا کرده و کسی در قبال این موضوع مهم احساس مسئولیت نمی‌کند، می‌تواند وضعیت تولیدکنندگان داخلی را ضعیف‌تر و اقتصاد کشور را نابود کند.

این نماینده خانه ملت در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود، افزود: قاچاق کالا آثار مخربی در رونق اقتصادی و تولید ملی دارد و موضوع به این مهمی به یک امر طبیعی برای مسئولین تبدیل شده است. حمایت از تولید ملی و کمک به بهبود اقتصاد کشور باید دغدغه تمام دستگاه‌های مربوطه باشد و مبارزه با قاچاق کالا را از شعار به عمل تبدیل کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بسیاری از مردم علت خرید کالاهای خارجی را کیفیت مناسب آن عنوان می‌کنند، بدین منظور تولیدکنندگان داخلی باید به ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی خود بپردازند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار