سردار «علی فضلی»:

کتاب «وقتی مهتاب گم شد» یک کانون تربیتی برای همه نسل‌ها است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کتاب «وقتی مهتاب گم شد» یک کانون تربیتی برای نسل امروز و نسل‌های آینده است که توانسته آن حال و هوای اطاعت از امام خمینی (ره) را روایت کند.
کد خبر: ۲۷۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ - 23December 2017

کتاب «وقتی مهتاب گم شد» یک کانون تربیتی برای همه نسل‌ها استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت شهید «علی خوش‌لفظ» در همدان، با اشاره به این‌که در کتاب «وقتی مهتاب گم شد» (روایت‌گر خاطرات شهید خوش لفظ) دنیایی از مطالب نهفته است، یادآور شد: این کتاب یک کانون تربیتی برای نسل امروز و نسل‌های آینده است که توانسته آن حال و هوای اطاعت از امام خمینی (ره) را روایت کند.

وی با اشاره به این‌که ولایت‌مداری یکی از ارکان دین است، به تبعیت شهیدخوش‌لفظ از ولایت اشاره کرد و افزود: بی‌تردید این الگویی است که از امامین انقلاب اسلامی و بزرگان این شهر مانند شهید مدنی به ارث برده‌ایم.

سردار فضلی تصریح کرد: خداوند را شاکریم از این‌که همه به شهید خوش‌لفظ به عنوان الگو نگاه می‌کنیم، فردی که با کار پیچیده خود در اطلاعات عملیات، در عملیات‌های متعدد دفاع مقدس حضور داشت.

وی با بیان این‌که شهید خوش‌لفظ یار شهیدانی، چون «حسین همدانی» و «علی چیت‌سازیان» است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار درک فضایل شهدا را در کارنامه درخشان خود دارد و امروز نیز که در آستانه سالروز عملیات «کربلا ۴» هستیم، مصادف با شب سوم شهادت این شهید بزرگوار شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به این‌که شهیدخوش‌لفظ طی دوران دفاع مقدس ۱۱ بار دچار مجروحیت‌های متعددی شد، افزود: چه زیبا مقام معظم رهبری ایشان را مورد تفقد خود قرار دادند و چه قدر زیبا است این تعبیر که ایشان در عین جانبازی «شهید زنده» خطاب می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با قدرشناسی ویژه از هم‌دردی و همراهی مردم همدان با مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: از روز اول زلزله، تیپ انصارالحسین (ع) همدان در این واقعه میدان‌داری کرد و همواره حضور داشت، در روز دوم زلزله نیز کاروان ورزشکاران همدان با خودرو‌های شخصی برای کمک حضور پیدا کردند که جای بسی قدردانی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار