نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

برای توسعه کشاورزی، دلالی و واسطه‌گری باید کاهش یابد

آیت‌الله «نورالله طبرسی» استان مازندران را دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌هایی نظیر گردشگری، صنعت و کشاورزی دانست و گفت: برای توسعه کشاورزی، دلالی و واسطه‌گری باید کاهش یابد.
کد خبر: ۲۷۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ - 23December 2017

لزوم کاهش دلالی و واسطه‌گری برای توسعه کشاورزی

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز (شنبه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، طی سخنانی با اشاره به این‌که مازندران دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌هایی نظیر گردشگری، صنعت و کشاورزی است، اظهار داشت: برای توسعه کشاورزی، دلالی و واسطه‌گری باید کاهش یابد.
 
وی به لزوم افزایش مطالبه‌گری‌ها از مسئولان در امر اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: باید خدمت واقعی در مسئولان تقویت شود و در تمام لحظات به یاد خدا باشیم، به بزرگ‌تر احترام بگذاریم و به مستضعفان رحم کنیم.
 
آیت‌الله طبرسی با بیان این‌که بسیاری از فارغ التحصیلان استان مازندران شغل ندارند، گفت: نمایندگان استان باید پیگیر مشکلات مردم باشند و با الفت، دوستی و وحدت، جهت رفع مشکلات جامعه به‌ویژه «فقر» گام بردارند.
وی با بیان این‌که بخش بزرگی از مسائل جامعه با ایجاد شغل رفع می‌شود، گفت: اشتغال موجب کاهش بزه اجتماعی مانند خودکشی، اعتیاد و طلاق خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطرنشان کرد: امر به معروف، امری جهادی و وظیفه‌ای اجتماعی است و احکام سیاسی نیز دارد که اسلام می‌خواهد مسلمین خودشان را اصلاح کنند و به درد هم برسند.
 
در ادامه این جلسه، «خلیل صالحی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، اظهار داشت: ادارات باید در اجرای مصوبات و تخصیص نیم درصد بودجه فرهنگی به اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر کمک کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار