فرمانده سپاه عاشورا:

برخی مسئولان از اهمیت حفاظت هواپیمایی غافل‌‌ هستند

فرمانده سپاه عاشورا با ابراز رضایت از عملکرد کارکنان حفاظت هواپیمایی آذربایجان‌‌شرقی گفت: بنده مطمئنم برخی از مسئولان به اهمیت حفاظت هواپیمایی آگاهی لازم ندارند.
کد خبر: ۲۷۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ - 23December 2017

برخی مسئولین از اهمیت حفاظت هواپیمایی غافل‌‌اندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌‌عسگر کریمیان» فرمانده سپاه عاشورا در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی با بیان اینکه تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی به حدی رسیده که در معادلات منطقه‌‌ای و جهانی تاثیرگذار است، اظهار داشت: همه می‌دانیم که این قدرت به خودیِ خود به وجود نمی‌‌آید، مولفه‌‌های زیادی باید در کنار هم قرار گیرد تا یک کشور به این حد از اثرگذاری در معادلات برسد.

وی ادامه داد: با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و فرمان ایشان سپاه عهده‌‌دار حفاظت هواپیمایی کشور شد و همه بر این امر واقف هستند که دشمنان از طریق هواپیما ربایی و اقداماتی از این دست می‌خواستند به پرستیژ نظام آسیب بزنند، اما در ۴ دهه گذشته با ایثار و هوشیاری فرزندان ملت در امنیت هوایی، دشمن در نیل به اهداف خود ناکام مانده است.

فرمانده سپاه عاشورا با اعلام اینکه ما به وجود همه کارکنان امنیت هوایی افتخار می‌‌کنیم، تاکید کرد: بنده مطمئنم برخی از مسئولان هم به اهمیت این بخش آگاهی لازم را ندارند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بنده به عنوان فرمانده سپاه عاشورا از عملکرد همه عزیزان در سپاه حفاظت هواپیمایی آذربایجان‌‌شرقی رضایت کامل دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار