سردار محمدتقی عصار در جمع خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس:

فضای انتقال اطلاعات در کشور ما باز است/ لزوم اطمینان از صحت اخبار

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس، به اهمیت جنگ نرم اشاره کرد و گفت: در فضای باز اطلاعاتی کشور، شما خبرنگاران افسران جنگ نرم هستید که با تهیه اخبار درست و انتشار آن در مسیری صحیح، وظیفه سنگینی بر عهده دارید.
کد خبر: ۲۷۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ - 23December 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار محمدتقی عصار معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس به مناسبت کسب رتبه نخست در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و رتبه برتر جشنواره درست نویسی اظهار کرد: در جهت پیشرفت خبرگزاری باید به بررسی تمام ابعاد و مولفه‌های یک رخداد بپردازید و به تعهد اخلاقی پایبند باشید. اول شدن سخت اما اول ماندن سخت‌تر است.

وی افزود: با دروغ گویی و تحریف اخبار می‌توان مخاطبان را برای مدت کوتاهی جذب کرد اما در طولانی مدت باعث آسیب جدی می‌شود. بیان حقایق و سرعت عمل در دنیای ابزار پیچیده امروز کار دشوار اما ممکن است.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به جنگ نرم در رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: شما به عنوان افسران جنگ نرم هستید که با قلم مقاومت می‌کنید. اتاق جنگ نرم نیاز به جوانانی دارد که نوآوری کنند.

سردار عصار با بیان اینکه فضای انتقال اطلاعات در کشور ما باز است، عنوان کرد: در کشور فرانسه یک ساختمان 20 طبقه جهت سانسور است که اخبار را رصد می‌کنند، این در حالی است که در کشور ما ابزار کنترل اطلاعات وجود ندارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار