سردار کارگر:

افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور همزمان با دهه فجر/ دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور همزمان با دهه مبارک فجر به صورت متمرکز، با حضور رئیس جمهور و رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ - 23December 2017

افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور همزمان با دهه فجر/ دفاع مقدس کلید وحدت در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (شنبه) در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مازندران و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، با بیان این‌که در سال جاری ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس به صورت متمرکز در کشور افتتاح می‌شود، اظهار داشت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان‌های مازندران، خوزستان (دزفول)، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه (یادمان مرصاد) و سمنان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور رئیس جمهور و رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افتتاح خواهند شد.

وی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مازندران به عنوان بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس کشور یاد کرد و افزود: در این مرکز که در دو طرف رودخانه «تجن» قرار گرفته است، عملیات «والفحر ۸» بازسازی می‌شود.

سردار کارگر، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان مازندران را حق مردم این استان دانست و گفت: مردم و مسئولین استان باید دست به دست هم بدهند تا این پروژه عظیم تکمیل شود.

وی تأکید کرد: جامعه نیاز به فرهنگ دفاع مقدس دارد و مراکز فرهنگی دفاع مقدس در سطح کشور، پاتوق جوانان، نوجوانان و نسل آینده خواهند بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، استان مازندران را پیش قدم در عرصه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) دانست و خاطرنشان کرد: تقدیم قریب به ۴۰ شهید در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، افتخار بزرگی برای این دیار است.

وی به نقش مردم و رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا استان مازندران در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: هنوز در شهر «ساری» حال و هوای جبهه و جنگ جاری است.

سردار کارگر همچین، استان مازندران را استان فعال در برگزاری یادواره‌های شهدا دانست و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در این استان نیز به صورت خودجوش توسط مردم صورت می‌گیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود، دفاع مقدس را کلید وحدت در کشور عنوان کرد و گفت: در دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم با تفکرهای متفاوت از هر جناح و حزبی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار