مستند گیلن باره رونمایی شد

مستند سینمایی «گیلن باره» به کارگردانی و تهیه کنندگی داوود مرادیان از تولیدات مرکز بسیج صدا و سیما امروز رونمایی شد.
کد خبر: ۲۷۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ - 23December 2017

مستند گیلن باره رونمایی شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اولین مستندی که امسال توسط بسیج رسانه ملی درباره ماجراهای سال 88 ساخته شده است امروز اکران شد.

مستند گیلن باره که مستندی تحلیلی با موضوع تبعات اقتصادی فتنه سال 88 است، به کارگردانی و تهیه کنندگی داوود مرادیان ساخته شده است.

در مراسم رونمایی از این مستند در دانشگاه امیرکبیر، حیدر مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات و محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشتند.

مصلحی با اشاره به اینکه فتنه 88 از قبل برنامه ریزی شده بود، درباره برنامه ریزی دشمن درجهت انجام انقلاب رنگی و تاثیر آن بر اوضاع اقتصادی کشور گفت: در آن سال برادر یکی از سران فتنه به آلمان می رود و در جلسه ای به سفیر آلمان می گوید اگر شما می خواهید ایران ساقط شود باید فشار اقتصادی را بیشتر کنید.

صفارهرندی نیز در این مراسم با بیان اینکه حوادث سال 88 نوعی کودتا در جهت براندازی نظام بود به موضوع اصلی مستند گیلن باره اشاره کرد و گفت: افرادی که در جمهوری اسلامی بزرگ شده بودند، حرف رسانه های بیگانه را تکرار کردند.

گیلن باره، مستندی 60 دقیقه ای است که طی آن به تبعات اقتصادی فتنه سال 88 اشاره شده است؛ ماجرایی که باعث شد اجماع جهانی برای اعمال تحریم های همه جانبه علیه ایران ایجاد شود و تحریم ها به موضوعی نفس گیر در اقتصاد کشور تبدیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار