مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تاکید کرد؛

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تا پایان سال 96

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران باید تا پایان سال جاری تکمیل شود و انتظار داریم با حمایت‌های مسئولان هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این مرکز باشیم.
کد خبر: ۲۷۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ - 24December 2017

ضرورت تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تا پایان 96به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان که با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، خواستار تسریع در راه‌اندازی این مرکز شد و اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مازندران، مطالبه خانواده شهدا و رزمندگان است و باید در این زمینه تسریع شود.

سردار ملکی افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران باید تا پایان سال جاری تکمیل شود و انتظار داریم با حمایت‌های مسئولان هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این مرکز فرهنگی باشیم.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی شهرستان نکا سوم خردادماه افتتاح می‌شود، گفت: مردم نکا ۵۰۰ میلیون تومان برای این مرکز هزینه کرده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ادامه داد: مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و 3 هزار جانباز و میزبان ۲۹۵ شهید گمنام در دوران دفاع مقدس است که در 110 نقطه این استان خاکسپاری شدند و 68 یادمان با کمک مردم و مسئولان ساخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار