نماینده یونیسف در یمن:

سال ۲۰۱۷ سال وحشتناکی برای کودکان یمن بود

یک مسئول ارشد در سازمان یونیسف گفت: سال ۲۰۱۷ سال وحشتناکی برای کودکان یمنی بوده است و تنها در یک هفته گذشته ۱۳ کودک یمنی کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۲۷۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ - 24December 2017

سال ۲۰۱۷ سال وحشتناکی برای کودکان یمن بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از «اسپوتنیک»، «میرتچل ریلانو» نماینده مقیم سازمان یونیسف در یمن اعلام کرد که سال ۲۰۱۷ سال وحشتناکی برای کودکان یمنی بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که صلح در سال ۲۰۱۸ در یمن ایجاد شود.

ریلانو تأکید کرد: راهکار سیاسی تنها راه تضمین شده برای جلوگیری از کشته شدن شمار بیشتری از کودکان یمنی است.

این مقام یونیسف همچنین پزشکان، پرستار‌ها و معلمان یمنی را قهرمان‌های واقعی یمن توصیف کرد و گفت: تنها در یک هفته گذشته دست‌کم ۱۳ کودک یمنی کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شده‌اند و در ماه دسامبر ۴۲ کودک کشته و ۳۸ تن دیگر زخمی شده‌اند.

نماینده مقیم سازمان یونیسف تأکید کرد: برای این سازمان اهمیت زیادی دارد که بتواند در یمن حضور داشته و فعالیت‌های خود در همه زمینه‌ها را انجام دهد.

این مسئول بین‌المللی گفت: سازمان یونیسف در داخل یمن تا کنون موفق شده  ادامه کار بسیاری از مراکز پزشکی را تضمین کند و در راه‌اندازی کمپین مبارزه با فلج اطفال در این کشور نیز موفق بوده است. پنج میلیون کودک یمنی از این طرح استفاده کرده‌اند و ۲۰۰ هزار کودک هم از طرح جلوگیری از سوء تغذیه حاد بهره برده‌اند.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار