برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید «موسوی‌فرگی» در کاشمر

در پی شهادت «سیدمحمد موسوی‌فرگی» جانباز 70 درصد نخاعی، مراسم وداع با پیکر این شهید یکشنبه 3 آذرماه در کاشمر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 24December 2017

به گزارش دفاع پرس از مشهد، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «سید محمد موسوی‌فرگی»، جانباز 70 درصد کاشمری با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا یکشنبه 3 آذرماه ساعت 18 در زیارتگاه امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع شهید «موسوی‌فرگی» نیز دوشنبه 4 آذرماه ساعت 8:30 صبح از مسجد جامع کاشمر تا مقابل سپاه ناحیه کاشمر برگزار و سپس طبق وصیت شهید، پیکر مطهر وی جهت تدفین به زادگاهش، روستای فرگ منتقل و در جوار شهدای این روستا به خاک سپرده می‌شود.

جانباز 70 درصد نخاعی «سید محمد موسوی‌فرگی» در سال 1338 در روستای فرگ از توابع شهرستان کاشمر متولد شد. با شروع جنگ تحمیلی به عضویت سپاه در آمد و عازم مناطق عملیاتی شد. وی در 4 فروردین‌ ماه سال 1362 در عملیات والفجر1 در حالی که 24 بهار را تجربه کرده بود در منطقه عملیاتی فکه بر اثر برخورد تیر مستقم از ناحیه گردن قطع نخاع شده و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

این جانباز سرافراز پس از 34 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت روز گذشته بر اثر عوارض جانبازی در بیمارستان شهید مدرس کاشمر دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار