سردار جزایری:

حماسه ۹ دی پدیده‌ای کم‌نظیر در خنثی‌سازی یک کودتا بود

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: فتنه ۸۸ کودتایی بزرگ و مدل جدیدی از کودتا علیه انقلاب اسلامی بود که با منشأ خارجی و یارگیری از داخل کشور اتفاق افتاد.
کد خبر: ۲۷۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ - 24December 2017

حماسه ۹ دی پدیده‌ای کم‌نظیر در خنثی‌سازی یک کودتا بودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی، درباره اهمیت موضوعی که در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ مردم را به صحنه آورد، اظهار داشت: فتنه ۸۸ کودتایی بزرگ و مدل جدیدی از کودتا علیه انقلاب اسلامی بود که با منشأ خارجی و یارگیری از داخل کشور اتفاق افتاد.

وی این اتفاق ناگوار را از مقاطع عبرت‌انگیز انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: باید بار‌ها این پدیده شوم را کالبد شکافی کنیم تا ابعاد مختلف آن را ببینیم؛ چون دشمنی که توانست آن فتنه عظیم را در کشور پیاده سازی کند، چه بسا قادر باشد در آینده نیز همین مدل فتنه را با شمایلی متفاوت برای نظام اسلامی ایران داشته باشد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه باید خدعه را بشناسیم، تصریح کرد: باید حیله و توطئه‌های دشمن را از جنبه‌های گوناگون رصد و نسبت به آن شناخت بیشتری کسب کنیم و از این فتنه بزرگ درس بگیریم.

سردار جزایری با بیان اینکه حضور به موقع مردم در مقابل فتنه‌گران و کودتاچی‌ها، ۹ دی را به یک پدیده کم‌نظیر در خنثی سازی یک کودتا تبدیل کرد، گفت: فتنه ۸۸ درس‌های زیادی دارد که می‌توان سال‌های متمادی از پتانسیل آن جهت آگاهی جامعه استفاده کرد تا با بصیرت‌افزایی جلوی تکرار چنین وقایع تلخی را در جامعه بگیریم.

منبع: آنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار