مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کردستان:

صدا و سیما در نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقشی موثر دارد

سرتیپ دوم پاسدار «مراد حسنی» ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط صدا و سیمای مرکز استان کردستان در راستای نشر و ترویج روحیه ایثارگری در جامعه، گفت: صدا و سیما در ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش بسیار موثر و مهمی دارد.
کد خبر: ۲۷۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ - 24December 2017

نشست هم اندیشی مدیران کل حفظ آثار و صدا وسیمای مرکز کردستان برگزار شد/////اصلاح شودبه گزارش دفاع پرس از سنندج، نشست هم‌اندیشی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، صبح امروز (یک‌شنبه) برگزار شد.

در این جلسه سرتیپ دوم پاسدار «مراد حسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط صداوسیمای مرکز این استان در راستای نشر و ترویج روحیه ایثارگری در جامعه، اظهار داشت: صدا و سیما در ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش بسیار تأثیرگذار و مهمی دارد.

وی افزود: استان کردستان دارای نقاط حماسی فراوانی است که اگر به آن‌ها درست و به‌جا پرداخته شود و نیز تحقیق و پژوهش مناسبی در خصوص اتفاقات و رخداد‌های روی داده در این نقاط صورت بگیرد، می‌تواند بسترساز مناسبی در راستای تدوین متون نمایشی و سینمایی در بحث دفاع مقدس باشد.

حسنی در ادامه به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کردستان اشاره کرد و تصریح کرد: استان کردستان در بحث دفاع مقدس با توجه به موقعیت جغرافیایی و هم‌مرز بودن با کشور عراق، در دو جبهه به مقابله با دشمن بعث و نبرد با عوامل خودفروخته و اجیر شده استکبار پرداخت و این دو جبهه، شاهد فداکاری‌ها و جلوه‌ها‌یی از اتحاد بین رزمندگان شیعه و سنی بود که ظرفیت موجود در احداث این مرکز فرهنگی، به نمایش در آوردن و نشان دادن این اتحاد برای جهانیان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در ادامه با اشاره به همکاری مناسب صدا و سیمای مرکز استان با این اداره‌کل گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز کردستان صورت گرفته که می‌توان به پوشش مناسب ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، سوم خرداد، استقبال از پیکر‌های شهدای گمنام و پخش زنده این مراسم‌ها از شبکه استانی، پوشش مناسب خبری و تصویری یادواره شهدای برگزار شده در سطح استان و ... اشاره کرد که این اتفاق نشان از تلاش دلسوزانه مدیرکل و عوامل دست اندرکار صدا و سیما مرکز استان در راستای ارج نهادن به فداکاری‌های صورت گرفته توسط رزمندگان دارد.

وی با تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط صدا و سیمای مرکز کردستان، خواستار همکاری و هم‌اندیشی بیشتر در تبادل اسناد، آثار مکتوب، تولیدات هنری و ظرفیت‌های موجود آرشیوی از قبیل فیلم و عکس مربوط به دوران دفاع مقدس بین دو اداره‌کل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها