امام جمعه شهرستان شربیان:

یادمان شهدای گمنام شربیان در صورت مساعدت بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

امام جمعه شهر شربیان گفت: یادمان شهدای گمنام شربیان با کمک مردم و مسئولان تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت کمک بیشتر بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۲۷۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ - 24December 2017

یادمان شهدای گمنام شربیان، درصورت مساعدت، بزودی به بهره برداری می رسد.حجت‌الاسلام «منصوری» امام جمعه شهر شربیان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهر شربیان دیار علامه شربیانی و دیار بزرگان و فرهیختگان است، اظهار داشت: در شربیان دو شهید گمنام و بیش از 25 شهید دوران دفاع مقدس دفن شده که مایه خیر و برکات زیادی هستند.

امام جمعه شهر شربیان تصریح کرد: تا این لحظه با کمک مردم و مسئولان بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در احداث یادمان شهدای گمنام وجود دارد و امروز هم با جلسه‌ای که تشکیل شد تصمیماتی برای ادامه و تکمیل احداث این یادمان گرفته شد.

وی در پاسخ به این سوال که یادمان شهدای گمنام تا چه تاریخی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید گفت: با توجه به مشکلات مالی موجود در صورت کمک مسئولان مربوطه یادمان شهدای گمنام شربیان بزودی به بهره‌برداری می رسد.

امام جمعه شربیان با اشاره به فعالیت های فرهنگی انجام گرفته به برکت تدفین شهدای گمنام در مدت اخیر نیز افزود: بسیاری از مردم و جوانان شب‌های جمعه در کنار قبور مطهر شهدا حاضر می‌شوند و با این شهدا ارتباط معنوی برقرار می‌کنند. در مناسبت‌های مختلف نیز دانش آموزان مدارس و کارمندان ادارات به صورت خودجوش به زیارت این قبور می روند و از برنامه های فرهنگی اجرا شده استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار