در پیام‌های جداگانه‌ای؛

روحانی سال نو میلادی را به سران کشورهای جهان تبریک گفت

رییس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای جهان ابراز امیدواری کرد سال ۲۰۱۸ میلادی، مملو از معنویت، عزت، رفاه، رفع تبعیض و عاری از خشونت برای تمامی مردمان جهان باشد.
کد خبر: ۲۷۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ - 24December 2017
امیدوارم سال ۲۰۱۸ میلادی عاری از خشونت برای تمامی مردمان جهان باشدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشور‌های جهان، میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی را به آنان تبریک گفت.

وی در این پیام‌های جداگانه، تصریح کرده است: امیدوارم در پرتو آموزه‌های پیامبران الهی و با اتکاء به اصل همزیستی مسالمت‌آمیز بتوانیم گامی بلند در مسیر گسترش صلح، عدالت، برابری و برادری و اعتدال برداشته و بکوشیم با مساعی مشترک و گفتگو و تعامل میان صاحب نظران، عالمان و پیروان ادیان الهی، سال ۲۰۱۸ میلادی، سالی مملو از معنویت، عزت، رفاه، رفع تبعیض و عاری از خشونت برای تمامی مردمان جهان باشد.

رییس جمهوری در بخش پایانی پیام خود به سران کشور‌های جهان، با آرزوی سالی مملو از برکت و شادکامی، از خداوند متعال، سربلندی و سعادت ملت‌ها و دولت‌های آنان را مسالت کرده است.

انتهای پیام/ ۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار