سردار رحیمی به دفاع پرس خبر داد؛

کاهش جرائم سایبری در پایتخت

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اشراف خوب پلیس بر فضای مجازی، از کاهش جرائم سایبری در تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ - 25December 2017

کاهش جرائم سایبری در فضای مجازی/ با مجرمین فضای مجازی برخورد قاطع خواهد شدسردار «حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس،‌ در خصوص نقش فضای مجازی در افزایش وقوع جرم اظهار داشت:‌ امروزه فضای مجازی یکی از بسترهای اشاعه جرم در جامعه است؛ فضای مجازی به دلیل اینکه مجرم در آن اشکار نیست و به صورت پنهان فعالیت خود را انجام می‌دهد، بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های مجرمانه است.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص کاهش جرایم سایبری عنوان کرد: خوشبختانه با اشراف خوبی که بر فضای مجازی داریم، امروز جرایم در این حوزه کاهش یافته و وضعیت بهتر شده است.

وی در خصوص دستگیرشدگان پارتی شبانه در منطقه لواسان که از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی فراخوان داده شده بود، گفت: در چند روز گذشته با کارهای اطلاعاتی که توسط پلیس فتا تهران بزرگ انجام گرفت، سه گروه در این رابطه شناسایی و بیش از 230 نفر که شئونات اسلامی را رعایت نکرده و به صورت مختلط پارتی‌های شبانه برگزار کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: افراد دستگیر شده در این پارتی‌ها با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند که بسیاری از این افراد در بازداشت هستند.

رییس پلیس تهران بزرگ در پایان اظهار داشت:‌ پلیس خود را مسئول می‌داند تا با کسانی که ضوابط و مقررات شرعی و اسلامی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

انتهای پیام/ 241 

نظر شما
پربیننده ها